וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם המרעיבה: "כל מה שאומרים זה שקר וכזב"

גלעד גרוסמן

16.10.2009 / 13:06

בדיון שנערך בבית המשפט המחוזי בירושלים, אמרה האם החשודה בהתעללות בבנה בן ה-3, כי "להוציא את הילדים מהבית זה נזק בלתי הפיך"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר עריכה: לירז ליבנה)

"הילדים שלי עוברים ייסורים שאין ילדים אחרים שעוברים" – כך אמרה היום (שישי) האם מירושלים שנאשמת בהתעללות בבנה בן ה-3, במהלך דיון בערעורים שהגישו המדינה ופרקליטיה של האם על תנאי מעצרה."הזמן יגיע והאמת תצא לאור, אני בטוחה בזה", אמרה האם לשופט. "כל מה שאומרים עלי זה שקר וכזב. לא ראיתי מעולם ילדים שקפצו על אמא שלהם כמו שהילדים שלי קופצים עלי. להוציא את הילדים מהבית זה נזק בלתי הפיך".

השופט יורם דנציגר השיב לאם כי "כל מי שכאן חושב על טובת הילדים. זה רק טבעי שאמא תרגיש כפי שאת מתארת - שהמקום של הילדים זה עם ההורים שלהם". הוא הוסיף שמדובר במקרה קשה ורגיש. "בתיקים מהסוג הזה נאלץ השופט לקבל החלטות כמעט בלתי אפשריות. אני לא יודע מה תהיה ההחלטה שלי", אמר.

"הצגנו לבית המשפט שורה ארוכה של חוות דעת, שתומכות בטענתנו שאין מקום לדרישה להפרדת מרשתנו מילדיה. כמו כן, טענו שהרחקתה ממאה שערים והשמתה במעצר בית אינם נחוצים בנסיבות העניין. נמתין כעת להחלטת בית המשפט", כך אמרו עורכי הדין הלוי ובר חיים לוואלה! חדשות לאחר הדיון.

השבוע קבע בית המשפט המחוזי בירושלים כי האם תוכל לשהות יחד עם ילדיה, אולם תוכל לעשות זאת רק מחוץ לשכונת מאה שערים. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להפריד בין האם לילדים, בטענה שהיא מסוכנת להם, ואילו פרקליטיה, עורכי הדין ראובן בר חיים ודוד הלוי, טענו שהיא אינה מסוכנת ושהדרישה להוציאה ממאה שערים פוגעת מזכויותיה.

לפני 13 ימים נפתח בבית המשפט המחוזי בירושלים משפטה של "האם המרעיבה", הנאשמת בהתעללות בבנה בן ה-3. לפי כתב האישום, בין פברואר 2008 ליולי 2009 נהגה האם להתלונן בפני אנשי הצוות הרפואי שטיפלו בבנה, ח' בן ה-3, בבתי החולים הדסה הר הצופים והדסה עין כרם כי הוא סובל מהתופעות מחום גבוה, קשיי עיכול, הקאות, כאבי בטן ופגיעות בעור. כמו כן נהגה האם למסור לאנשי הצוות הרפואי נתונים כוזבים אודות תופעות אלה והכל תוך הונאת אנשי הצוות הרפואי.

בנוסף, נהגה הנאשמת לנתק את בנה מאמצעי הזנה ועירוי שונים אליהם חובר במהלך אשפוזיו, כל זאת כדי למנוע את הזנתו של בנה וכן כדי ליצור מצג שווא בפני הצוות הרפואי לפיו הוא סובל מחוסר יכולת לעכל מזון בכל דרך ואשפוזו בבית חולים הכרחי.בנוסף, נהגה האם לחבל בגופו של בנה בכך ששפשפה את עורו בחוזקה וכן בדרכים נוספות וגרמה לפגיעות בו. באחד ממקרים אלו, נטלה הנאשמת פיג'מה עם כפתורי מתכת, שפשפה באמצעותה את גופו של בנה וגרמה לפציעת עורו ולכאב רב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully