וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד להתעללות בצה"ל: חיילים היכו את חברם

יהושע בריינר

16.10.2009 / 8:32

מ"כ וחייל מגדוד חרב בפיקוד צפון נעצרו בחשד שהתעללו בחייל אחר משום שניהל מערכת יחסים עם אחות של אחד מהם. השניים חשודים כי היכו אותו, בעטו בו ואיימו עליו

שני חיילים בגדוד חרב בפיקוד הצפון נעצרו השבוע בחשד שהתעללו בחייל אחר בגדוד. המקרה אירע ככל הנראה בעקבות התפתחות יחסים בין החייל לאחותו של אחד החיילים המתעללים.

החשודים, מפקד כיתה וסמל נוסף בגדוד, נעצרו על ידי מצ"ח לאחר שדבר האירוע הגיע למפקד הגדוד שדיווח למשטרה הצבאית. המקרה החל לפני כשבוע כשבמהלך סיור בגבול הצפון היו המ"כ והחייל ברכבי "האמר". ככל הנראה בשל זעמו של המ"כ על התרקמות היחסים, עצר את רכב הסיור, לקח את החייל למקום מבודד כמה עשרות מטרים מהרכבים, קילל אותו ואיים עליו כי יכבה סיגריה בעיניו. בהמשך, על פי החשד, אף טען את נשקו האישי.

ביום שלמחרת הגיעו השניים ל'סולחה' שניסה לארגן מפקד מחלקה בגדוד. החייל התבקש שלא להתלונן על מפקדו במצ"ח, אלא שלמחרת שוב עלה זעמו של המ"כ שקרא לחייל להגיע לאחת העמדות, לשם הצטרף אליו סמל בגדוד והשניים היכו אותו, בעטו בו ואיימו עליו. החייל התלונן לבסוף אצל קצין בגדוד, שהודיע על כך למג"ד, שהעביר את התלונה למצ"ח.

גדוד חרב הינו גדוד המורכב ברובו המכריע מחיילים דרוזים ובני מיעוטים, המשרתים את מרבית שירותם בגבול הצפון. מדובר בגדוד שהצטיין בלחימה במלחמת לבנון השנייה ואף זכה על כך לצל"ש.

מצה"ל נמסר בתגובה, כי "מיד עם היוודע פרטי שני המקרים למפקדי היחידה הם הועברו למצ"ח אשר פתחה בחקירה. מדובר בגדוד מקצועי ואירועים מסוג זה בגדוד הינם חריגים ואינם מאפיינים אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully