וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסר לאב שביצע מעשים מגונים בבתו החורגת

15.10.2009 / 17:21

ביהמ"ש המחוזי בת"א גזר ארבע שנות מאסר בלבד על אב חורג שביצע מעשים מגונים בבתו במשך חמש שנים מאז שהייתה בת 7. "הנאשם ניצל את העובדה שהקורבן נתנה בו אמון"

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (חמישי) ארבע שנות מאסר ותשלום פיצויים בגובה 30 אלף שקל על גבר שהודה והורשע במסגרת הסדר טיעון בביצוע מעשים מגונים בבתו החורגת במשך חמש שנים, מאז שהיתה בת שבע.

האב החורג הורשע בכך שנהג לשכב על הילדה כשרגליה בפיסוק וידיה צמודות לצידי גופה, אמר לה ש"מגרד לו הגב", ואז היה מחכך את איבר מינו באיבר מינה ומנשק אותה, כששניהם לבושים. המעשים בוצעו בין היתר, כשהמתלוננת שכבה במיטתו של הנאשם בזמן שאמה צופה בטלוויזיה. לאחר כל מקרה נתן האב כסף לילדה.

חוות דעת של המרכז להערכת מסוכנות קבעה שהנאשם פדופיל בעל רמת מסוכנות מינית גבוהה. הקרימינולוגית הקלינית מטעם המרכז, קבעה שהוא נמשך לילדות בגילאים 7-15.

"ככל שעבירות מין מטבען הן עבירות מכוערות, המחוקק והציבור רואים חומרה מיוחדת בביצוע עבירות כאלה בתוך המשפחה", כתבו השופטים שרה דותן, יהודית שיצר ושאול שוחט בגזר הדין. הם הוסיפו כי "במקרה דנן בולט הגיל הצעיר של הקורבן ותקופת הזמן הממושכת בה בוצעו העבירות – כחמש שנים. התקופה מגיל 7 עד 12 היא חלק מגיל הילדות ממש, אך הנאשם לא היסס וניצל את תמימותה וחוסר הבנתה של הקטינה כדי לבצע בה את המעשים, פרי דחפיו הפרברטיים. לכך יש להוסיף שהנאשם ניצל את העובדה שהקורבן נתנה בו אמון וראתה בו דמות אב לכל דבר".

השופטים הוסיפו ש"הנאשם כלל לא היסס להשתמש ב'תמריצים כספיים' ונהג לתת למלוננת כסף לאחר מעשה, ובכך יצר אצלה קשר מעוות בין מין לתמורה כלכלית, תוך שהוא מזהירה לשמור על המעשים בסוד".

בסיכום כתבו השופטים כי "בשקלול כל הנתונים האמורים לעיל, לרבות מצבו המנטלי של הנאשם והנתון כי הנאשם ביצע את המעשים כשאינו ערום לחלוטין וללא הפעלת כוח, עדיין גובר האינטרס הברור והמיידי להגן קודם כל על ציבור של ילדות שהן קורבנות פוטנציאליים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully