וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל עונה לחיזבאללה: "הסרטון מפוברק"

15.10.2009 / 16:19

ארגון החיזבאללה פרסם סרטון שלדבריו צולם בעת הפיצוץ בביתו של בכיר הארגון בעיר צור בו נטען כי העבירו דלת מוסך. גורם צבאי אמר בתגובה כי מדובר ב"פברוק ברמה נמוכה"

רויטרס

(צילום: רויטרס וצה"ל, עריכה: גדי וינסטוק)

גורם צבאי בכיר בפיקוד צפון הגיב היום (חמישי) לסרט שפרסם חיזבאללה. הצילומים ששחרר הארגון מעידים לטענתו, כי הציוד שהועבר לאחר הפיצוץ שהתרחש בבית בכיר ארגון החיזבאללה בצור ביום שני היה דלת של מוסך ולא אמצעי לחימה, כפי שנטען בישראל.

"לאחר שבחנו את הסרט הגענו למסקנה הברורה שמדובר בפברוק ברמה נמוכה מאד", אמר הגורם הצבאי. "אם אכן מדובר בסך הכול בדלת של מוסך, מדוע נמנעה כניסת צלם צבא לבנון ויוניפי"ל במשך שלוש שעות", שאל הגורם. בנוסף, נראה כי בסרט של חיזבאללה חל בלבול שהרי במקום היו שתי משאיות והם הקפידו לצלם לא את המשאית בה היו אמצעי הלחימה.

"ברור שהסרט צולם ביום על אף שהפיצוץ אירע בשעות הלילה", הוסיף הגורם. "כמו כן, רואים בסרט אנשי יוניפי"ל במקום שאנחנו יודעים בוודאות כי הם לא התקרבו כלל למשאית שבה היו אמצעי הלחימה". בצה"ל טועני םכי חיזבאללה הבריח באותו ערב טילים ארוכי טווח. להערכת צה"ל, "הפצת הסרטון על ידי חיזבאללה מעיד על לחץ ואי נוחות בו שרוי הארגון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully