וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אנס בת 9 בזמן שאמה ישנה

רמי שני

15.10.2009 / 15:08

תושב אשקלון בן 31 מואשם כי ביצע שורה של עבירות מין בילדותיה של זוגתו לחיים בנות 9 ו-11. באחד המקרים משך הגבר את הילדה למיטתו וכפה עליה יחסי מין עד שהאם התעוררה

תושב אשקלון בן 31, מואשם בביצוע שורה של עבירות מין, בשתי בנותיה של חברתו לחיים. מדובר בילדות בנות 9 ו-11 שנים. כתב האישום, מפרט עבירות של אונס, מעשי סדום קשים ואף הפעלת אלימות כלפיהן, בפרקליטות המחוז הדרומי, מייחסים לאיש התנהגות אלימה, שגרמה נזקים קשים לשתי הבנות.

על פי כתב האישום, באחד המקרים, הוא משך את הילדה בת ה-9 ממיטתה למיטתו וקיים איתה יחסי מין באלימות, עד שהאם התעוררה. היא שלחה את הבת לישון בסלון. על פי כתב האישום, אירוע מסוג זה התרחש מספר פעמים עם הילדה הצעירה וגם עם הילדה הבוגרת יותר.

סעיפי האישום כוללים עבירות מין במשפחה ותקיפת קטין וחסר ישע. האיש נעצר בחודש שעבר באשקלון, לאחר הידרדרות שחלה במצבן של הילדות. עובדות סוציאליות בבית הספר בו למדו הילדות, זימנו אותן לשיחה, בה ביקשו להבין האם התרחש משהו שלא כשורה בביתן. הילדות סיפרו על מעשיו של הגבר לחוקרת ילדים שהוזמנה לתשאל אותן. דיווח על המעשים הועבר למחלקת הרווחה של עיריית אשקלון, שהגישה את התלונה בעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully