וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטות: רוזנשטיין הזמין הרצח המשולש

איילה חננאל

15.10.2009 / 13:18

כתבי אישום הוגשו נגד 3 נאשמים בפרשת "כוכב הצפון" בגין מעורבותם ברצח המשולש בטבריה בשנת 2001. לטענת המדינה, רוזנשטיין עומד מאחורי הרצח, אף כי אין נגדו ראיות

פרקליטות מחוז הצפון הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בנצרת שלושה כתבי אישום ובקשות מעצר נגד שלושה נאשמים במסגרת הפרשה שכונתה "כוכב הצפון" בגין מעורבותם ברצח בחוף שלדג בטבריה. הנאשמים, יורם פיניאן, גיא וברמן ויהודה אוחיון, מואשמים בין היתר ברצח, סיוע לרצח ושידול לרצח. בכתב האישום נטען, כי זאב רוזנשטיין הוא זה שהזמין את הרצח, אולם אין נגדו די ראיות.

במסגרת פרשת "כוכב הצפון", נתפס משלוח של 108 ק"ג קוקאין בפנמה, אשר לפי החשד הוברח לארץ על ידי רשת הברחת סמים חובקת עולם שפעלה במימון ארגוני הפשע. אחד מראשי הרשת, עבריין ידוע ומוכר מצפון הארץ, הפך לעד מדינה וסלל את הדרך לשורת מעצרים של בכירים בעולם התחתון. במהלך עדותו חשף עד המדינה את מה שבמשטרה חשדו כבר שנים: לטענתו, זאב רוזנשטיין הוא שהזמין את חיסולם של שלושה עבריינים שנורו למוות בחוף השלדג בטבריה בשנת 2001.

השלושה, רון מוסאי, בן 31, מתל אביב, דוד בן מרגי, בן 47, מטבריה ורפי ויצמן, בן 40 מבית שאן, נרצחו לעיני בנות זוגם. שני חשודים, שאחד מהם ביצע את הירי, נמלטו מהמקום. בעקבות עדותו של עד המדינה קיוו במשטרה כי שמונה שנים לאחר הרצח המשולש, הם הצליחו לקשור את רוזנשטיין לרציחות.

במשטרה החליטו לעצור גם את רוזנשטיין, אולם לאחר מכן טענו כי אין נגדו ראיות ושגם עדותו של עד המדינה אין בה כדאי להביא לכתב אישום נגד רוזנשטיין, זאת מאחר ומעולם לא פגש אותו באופן ישיר. פרקליטו של רוזנשטיין, עו"ד מוטי כ"ץ, הכחיש את החשדות בשמו ואף זעם על עצם מעצרו,"מדובר במעצר שנועד ליחצ"נות המשטרה". אמר כ"ץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully