וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנית טלפונית? באל על תשלם על כך 10 דולר

TheMarker Online

15.10.2009 / 11:51

בחברה גובים תשלום - שהוא בעצם סוג של קנס - של 10 דולר, או 20 נקודות, מלקחותיה בשירות "הנוסע המתמיד", וזאת על פנייה טלפונית בכל שירות שניתן גם באינטרנט

איך חברה גדולה יכולה לגרום ללקחותיה להעדיף פנייה לשירות לקוחות דרך האינטרנט ולא דרך הטלפון? באל על מצאו פיתרון יצירתי, אבל גם רווחי: היא פשוט החלה לגבות תשלום - שהוא בעצם סוג של קנס - של 10 דולר , או 20 נקודות, מלקחותיה בשירות "הנוסע המתמיד". וזאת על פנייה טלפונית, בכל שירות שניתן גם באינטרנט.

בתחילת השבוע הודיעה אל על ללקוחות השירות כך: "בשנתיים האחרונות השקיעה אל על משאבים רבים בפיתוח ובשדרוג הכלים האינטרנטיים אותם אנו מעמידים לרשות חברי המועדון לצורך ביצוע פעולות בחשבונם. רובן המוחלט של הפעולות ניתנות כיום לניהול עצמי באתר אל על באינטרנט, בקלות ובנוחות. בכלל זה, הנפקת שוברים עבור כרטיסי בונוס וכרטיסי מבצע עד לשלב קבלת הכרטיס במייל. אנו מעוניינים לעודד את המעבר של חברי המועדון לאינטרנט לשימוש במכלול השירותים שאינם מצריכים טיפול של מוקד השירות הטלפוני.

מעבר זה יסייע לנו להעניק מענה מהיר וזמין במוקד השירות הטלפוני לחברי מועדון הנזקקים למידע או שירות המצריך מענה אנושי.

לשם כך, אנו נגבה החל מתאריך 15 בנובמבר 2009 סכום של 10 דולר או 20 נקודות מועדון (על פי בחירת החבר)* כדמי שירות עבור טיפול טלפוני בפעולות מועדון הניתנות לביצוע באמצעות אתר אל על, בכלל זה הנפקת שוברי טיסה, שינויים או ביטולם. דמי שירות אלה לא ייגבו באתר האינטרנט.

*במידה והחבר בחר לשלם בנקודות, אך אין מספיק נקודות בחשבונו עבור גביית הפעולה, החבר יחויב ב-10 דולר (לא ניתן לשלם חלקית בנקודות עבור הגבייה)".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully