וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: ירה 13 כדורים ורצח את הנער מרמלה

15.10.2009 / 11:39

ניר חזיזה מואשם כי רצח את שכנו לשעבר, הנער יפתח מור יוסף, בעת ניסיון חיסול של העבריין עינב כהן. באחרונה התעורר כהן מתרדמת וסיפר: "חזיזה הוא זה שירה בי"

איתי חסיד

(צילום: איתי חסיד, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה הוגש היום (חמישי) כתב אישום נגד ניר חזיזה בן 25 מחולון בגין רצח הנער יפתח מור יוסף וניסיון לרצח של עינב כהן.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אורלי בן ארי מפרקליטות מחוז מרכז, הרקע לרצח היה סכסוך כספי שנתגלע בין חזיזה ובין אדם בשם מוריס קריספיל. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו של חזיזה עד תום ההליכים.

על פי כתב האישום, חזיזה ראה בעינב כהן, שהיה חברו של קריספיל, כאחראי נוסף לחוב הכספי. חזיזה ביקש מקריספיל להשיב את החוב ואף פנה גם לעינב כהן כדי שיחזיר את החוב, אך מכיוון שלא קיבל את הכסף החליט לרצוח את כהן. בתחילת חודש אוגוסט השנה, בשעה 21:30, הגיעו חזיזה ואדם נוסף כשהם רכובים על קטנוע לרחוב בר אילן ברמלה ועצרו ליד קיוסק בו שהה כהן.

חזיזה ירד מהקטנוע כשהוא חבוש בקסדה, התקדם לעבר כהן והחל לירות לעברו. כהן ניסה להימלט, אך חזיזה רדף אחריו וירה לעברו 13 יריות. כדור תועה פגע בראשו של מור יוסף ששהה במקום עם כמה מחבריו שנפטר כתוצאה מהירי למחרת בבית החולים וכהן נפצע משלושה כדורים בחזהו.

פענוח הרצח נעשה הודות לעדותו של כהן, שנפצע באורח אנוש במהלך ניסיון החיסול. כהן התעורר לפני כשלושה שבועות מתרדמת שנמשכה כחודש וחצי, וסיפר לחוקרת המשטרה: "ניר חזיזה ניסה להרוג אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully