וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבעה ימים, שבעה מעשים טובים

17.12.2009 / 12:10

וואלה! וארגון חברה טובה עוזרים לכם להעביר את השבוע בכיף! פעילות עם ילדים, קשישים או בעלי חיים. בצפון, במרכז או בדרום, אתם רק צריכים לבחור מתי ואיפה

19.12: התנדבות עם בעלי חיים בקרית טבעון

עמותת תנו לחיות לחיות בטבעון מהווה בית מחסה לבעלי החיים באזור העמקים ומטפלת בהם עד למסירתם לאימוץ. העמותה מזמינה אתכם לטפל בכלבים הזקוקים לאהבה ויחס חם. בואו לטייל ולשחק איתם, לרחוץ ולהאכיל אותם. פעילות קצרה מצדכם תשפר מאוד את תנאי מחייתם.

20.12: סיוע לילדים בבית הילד והילדה בקרית שמואל

בואו לשתות קפה באווירה חדשה! בבית הקפה: "קפה פינגווין" בחיפה, המופעל ע"י אנוש- העמותה הישראלית לבריאות הנפש. תוכלו לעזור למשתקמים בתפעול בית הקפה או פשוט לשבת ולשתות עימם כוס קפה. המשתקמים המקסימים ישמחו להכיר ולשוחח עם חברים חדשים.

21.12: שעת כיף עם בעלי צרכים מיוחדים ברעננה

מרכז הנוער העירוני ו"מפת"ח לנוער" ברעננה מזמינים אתכם לאחר צהרים של כיף עם אנשים בעלי צרכים מיוחדים. השעה מורכבת מפעילות חברתית וממשחקי לוח ושולחן מהנים.

22.12 : עזרה לילדים בסיכון ביבנה

מאות ילדים בגילאי 3-7 גדלים במציאות יומיומית קשה ואינם זוכים לקבל חום, אהבה ותמיכה מהוריהם. אגודת "יד ביד" מפעילה בתים חמים ברחבי הארץ, בהם מקבלים הילדים ארוחות חמות, תשומת לב, עזרה בהכנת שיעורי בית והרבה חום ואהבה. ילדי הבית החם ביבנה מחכים להיפגש ולשמוע סיפור, לשחק משחק ולזכות בחיוך חם ולב קשוב של כל אחד מכם.
בנוסף תוכלו להעביר שיעורים או הפעלות בנושאים שונים כגון: מחשבים, ספורט ומוסיקה.

22.12: הסעת עיוורים לבתי ספר באזור המרכז

אגודת העיוורים הנעזרים בכלבי נחייה בישראל זקוקה למתנדבים מאזור המרכז שיעזרו לתלמידים עיוורים להגיע אל מוסד הלימודים שלהם עם כלבם. אם ברשותכם כלי רכב תוכלו לאסוף את אחד התלמידים עם כלבו אל בית הספר ובסיום הלימודים להחזירו הביתה. בתי הספר ממוקמים באזור ראשל"צ, בת ים, חולון ות"א.

23.12: יצירת פסלים סביבתיים עם ילדים בת"א

בית הספר ברנר והעמותה לקידום החינוך בת"א יפו מזמינים אתכם ליצור פסלים סביבתיים עם תלמידי כיתות ב' של בית הספר. חישבו ביחד עם הילדים על רעיון לפסל סביבתי לדוגמא: טירה, מגדל, עצים, בעלי חיים או כל דבר אחר. ולאחר מכן עזרו לתלמידים ליצור את הפסל באמצעות חומרי הפסולת וחומרי הדבקה וצביעה שונים. בואו עם כל הכישרון והיצירתיות אל בית הספר ותיהנו ביחד עם הילדים מהעשייה ומהתרומה לסביבה.

23.12: זמן איכות עם ילדים בסיכון בירושלים

אם יש לכם זמן פנוי בשעות אחה"צ תוכלו להעביר אותו עם ילדים בסיכון בגילאי 4-5 , במועדונית במתנ"ס שאלתיאל בירושלים, המופעלת ע"י עמותת תקומת אריה. הילדים ישמחו לשמוע סיפור, לצייר איתכם, לשחק משחקי חברה או כדור ולעשות איתכם הרבה כיף.

24.12: פעילות מוסיקלית עם קשישים בתל השומר

במרכז גריאטרי ציבורי גיל-עד (הממוקם בבית חולים שיבא תל השומר) דואגים להפיג את הבדידות והשגרה של הקשישים ע"י הופעות והפעלות מהנות. הקשישים נהנים במיוחד מפעילויות מוסיקה, שירה, משחק וריקוד. אם אתם בעלי כישרון מוסיקלי או דרמתי בואו להופיע מול הקשישים או הצטרפו אליהם בריקוד ושירה.

24.12: ניוד קשישים בתוך בית אבות בחיפה

בימי שני וחמישי בבוקר ישמחו לקבל את עזרתכם בבית האבות הספרדי בחיפה. בימים אלו מתקיימת תפילה המבוצעת ע"י רב ונדרשת עזרה בריכוז הקשישים במקום אחד. רוב הקשישים נעזרים בכסא גלגלים וכל שעליכם לעשות הוא להובילם מהמחלקות השונות אל מקום התפילה ולגרום להם להרבה אושר.

עמותות וארגונים המעוניינים לפרסם פעילויות במדור זה מוזמנים לפנות למיכל בטלפון 052-8345317

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully