וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש: הנהג פגע באישה והפקיר אותה למוות

קובי מנדל וגלעד גרוסמן

15.10.2009 / 10:27

גיא קליינר, צעיר בן 29, פגע לפני כשנתיים ביוליה סרגייב במהלך נסיעה בחיפה, וכתוצאה מכך היא נהרגה. לאחר מכן עזב את המקום, כשהיא מופקרת על הכביש

בית משפט השלום בחיפה הרשיע הבוקר (חמישי) את גיא קליינר, בן 29 מחיפה, בעבירות של גרימת מוות ברשלנות, הפקרה אחרי פגיעה ואי עצירה במקום תאונה. זאת לאחר שהועמד לדין על כך שבתחילת דצמבר 2007 פגע עם רכבו ביוליה סרגייב בשדרות בר יהודה שבחיפה, וכתוצאה מכך היא נהרגה.

השופטת רחל חוזה, קבעה כי הוכח שהנאשם נהג ברכבו ברשלנות, בחוסר זהירות, בקלות ראש ובחוסר תשומת לב וכי בנהיגתו הרשלנית כך פגע במנוחה וגרם למותה, ועזב את המקום כשהיא מופקרת על הכביש.

השופטת קבעה עוד כי הוכח שלאחר התאונה, הנאשם לא עצר מיד את רכבו במקום התאונה או קרוב לו ככל האפשר כדי לעמוד על תוצאות התאונה ולא הגיש למנוחה כל עזרה אלא עזב את המקום בנסיעה כשהוא מפקיר אותה מוטלת בכביש, ללא רוח חיים.

ביום ראשון השבוע, גזר בית משפט השלום בראשון לציון 30 חודשי מאסר בפועל על אורי שטינהויז, שהורשע על פי הודאתו במעורבות בתאונת פגע וברח שאירעה לפני כשנה בראשון לציון. מכתב האישום שהוגש בחודש אפריל האחרון, עולה כי בתחילת חודש נובמבר בשנה שעברה, נסע שטינהויז עם רכבו כשהוא שיכור, סטה לפתע מהדרך, עלה על מדרכה והתנגש בעץ ובהולכת רגל שצעדה במקום.

כתוצאה מכך נפצעה הולכת הרגל באורח קשה. עוד עלה מכתב האישום כי הנהג לא עצר במקום התאונה, אלא המשיך בנסיעה תוך כדי שהוא גורר את הולכת הרגל למרחק של כ-600 מטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully