וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפוטין נמאס לשמוע שירים של צביקה פיק

לידיעת הגולש ולדי בלייברג: ראש ממשלת רוסיה הציע למנהיגי סין, אוזבקיסטן, טג'יקיסטן, קזחסטן וקירגיסטן להקים תחרות שירים שתתחרה באירוויזיון ואף הציע שם: "אינטרוויזיון"

לראש ממשלת רוסיה ולדימיר פוטין נמאס, ככל הנראה, להיפגש מדי שנה עם צביקה פיק ויואב גינאי, והוא רוצה לפרוש מתחרות הארוויזיון ולפתוח בתחרות חדשה. פוטין, שנועד אתמול (רביעי) בבייג'ינג עם מנהיגי סין ומדינות מרכז אסיה במסגרת כינוס של ראשי המדינות החברות בארגון שיתוף הפעולה של שנגחאי (SCO), העלה בפניהם את הרעיון החדש שלו – תחרות זמר בה יתחרו רק זמרים מהמדינות החברות בארגון.

"קיומה של תחרות שירה בינלאומית תחזק את הקשרים התרבותיים בין האומות שלנו", אמר פוטין לסוכנות הידיעות הרוסית אינטרפקס ואף חשף בפניה את ההצעה שלו לשם המקורי של התחרות החדשה – "אינטרוויזיון". לפי הרעיון של פוטין, זמרים רוסים וסינים יתחרו עם עמיתיהם ממדינות כמו אוזבקיסטן, טג'יקיסטן, קזחסטן וקירגיסטן. עדיין לא ברור האם בתחרות החדשה יוזמנו גם המדינות הנמצאות כמשקיפות בארגון ה- SCO: הודו, מונגוליה, פקיסטן ואירן.

יתכן שפוטין פשוט החליט לפרוש בשיא. תחרות האירוויזיון האחרונה נערכה במוסקבה בירת רוסיה, לאחר שב-2008 הפך דימה בילאן לרוסי הראשון שמנצח בתחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully