וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפריקה ישראל דחתה את הצעת נציגי האג"ח

מיכאל רוכוורגר

14.10.2009 / 20:54

בין הצדדים סוכם כי המשא ומתן יימשך עד 6 בנובמבר ואז ייקבע האם יהיה הסדר או שייפתחו הליכי פירוק. כמו כן, הצדדים סיכמו כי הפגישה הבאה תתקיים ב-25 באוקטובר

במסגרת הפגישה שהתקיימה היום בין נציגי בעלי האג"ח לבין נציגי אפריקה, ייצגו את אפריקה המנכ"ל איזי כהן, סגן יו"ר הדירקטוריון נדב גרינשפון, סמנכ"ל הכספים רון פאינרו והיועץ הכלכלי-המגשר פרופ' אמיר ברנע. הפגישה הייתה יחסית קצרה, כשראשי אפריקה דחו את ההצעה שהגישה הנציגות וביקשו זמן נוסף, כמה שבועות, בכדי שפרופ' ברנע יצליח ללמוד טוב יותר את החברה ולהגיש הצעה נגדית לנציגות מחזיקי האג"ח. לעת עתה נראה כי באפריקה לא מסכימים עם המספרים שהציגו חברי הנציגות ויחפשו בשבועות הקרובים את הנוסחא שתביא לפשרה ותרכך את ההצעה שקיבלו.

בין הצדדים סוכם כי המשא ומתן יימשך עד 6 בנובמבר ואז ייקבע האם יהיה הסדר או שייפתחו הליכי פירוק. כמו כן, הצדדים סיכמו כי הפגישה הבאה תתקיים ב-25 באוקטובר.

"אפריקה טוענת שהיא מסוגלת לשרת חוב של מיליארד שקל, וכעת נותרת שאלה גדולה שפתוחה: האם אפריקה יכולה לשרת את יתרת החוב בהיקף של 2.5 מיליארד שקל, ועל השאלה הזאת יצטרך לענות בשבועות הקרובים פרופ' ברנע", כך ציינו אתמול גורמים בנציגות האג"ח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully