וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקדים: בית המשפט שיחרר נאשם ברצח למעצר בית

קובי מנדל

14.10.2009 / 18:51

נער בן 15 שהואשם ברצח אביו שוחרר למעצר בית. עורך דינו: "ההחלטה ניתנה ברוח תיקון חוק הנוער, המעדיף דרכי שיקום וטיפול ורואה במעצר קטינים צעד אחרון".

בית המשפט המחוזי בחיפה הורה אחר הצהריים (רביעי) לשחרר ממעצר נער כבן 15 וחצי מהיישוב טמרה המואשם ברצח אביו בן ה-57 לפני כחודש וחצי. בית המשפט קבע כי הנער יישאר במעצר בית עד תום ההליכים נגדו. בתגובה, אמר עורך דינו של הנער, רונן חליוה, לוואלה! חדשות, כי "ההחלטה ניתנה ברוח תיקון חוק הנוער, המעדיף דרכי שיקום וטיפול ורואה במעצר קטינים צעד אחרון".

לפני כחודש הוגש כתב אישום בגין רצח נגד נער כבן 15 מטמרה. הנער הואשם כי רצח את אביו בן ה-57 חודש לפני כן בביתם בשל סירובו של האב לתת לו דמי כיס. בכתב האישום נכתב כי "האב ניסה להרגיע את הנאשם, ואז הבן דקר אותו בסכין בעל להב באורך 8 ס"מ, בבית החזה משמאל".

מיד לאחר הרצח, נמלט הנער מביתו. המשטרה ניהלה אחריו מצוד ממושך, שבסיומו הסגיר עצמו למשטרה באמצעות עורך דינו. עו"ד רונן חליוה, שייצג את הנער, אמר אז לוואלה! חדשות כי "הנער מכחיש כל קשר לרצח וטוען שלא הוא ביצע אותו".

חוקרי היחידה המרכזית של מחוז גליל עצרו גם את אימו של הנער, בחשד למעורבות ברצח. האישה, בשנות ה-50 לחייה, הכחישה את החשדות ושוחררה לביתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully