וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אסור לאפשר לאם המרעיבה לגור עם ילדיה"

גלעד גרוסמן

14.10.2009 / 18:58

הפרקליטות ערערה לבית המשפט העליון בבקשה לשלוח את "האם המרעיבה" למעצר בית מחוץ לשכונת מאה שערים. עם זאת בבקשה צוין שהאם תוכל להיפגש עם הילדים במקום אחר

הפרקליטות ערערה היום (רביעי) לבית המשפט העליון על החלטת בית המשפט המחוזי בירושלים בירושלים מאתמול, לאפשר ל"אם המרעיבה", הנאשמת בהתעללות בבנה בן ה-3.5, להמשיך ולהתגורר עם ארבעה מילדיה.

בערעור מבקשת הפרקליטות לשלוח את האם למעצר בית מחוץ לשכונת מאה שערים, כפי שקבע השופט, אולם לא לאפשר לילדים להתגורר עמה, אלא רק להתיר לאם לבקרם.

"בית המשפט קבע כי המשיבה נחשבת למסוכנת בדרגה גבוהה לארבעת ילדיה המתגוררים עמה וקיים חשש כבד שהמשיבה סובלת מתסמונת מינכהאוזן ועלולה לפגוע בילדיה", נכתב בערעור.

עוד נכתב בערעור כי "לא ניתן לתת אמון במשיבה. למרות קביעותיו שלו, הורה בית המשפט כי המשיבה תמשיך ותתגורר עם ילדיה, ודחה את בקשת העוררת להורות על הרחקתה הפיזית של המשיבה מילדיה".

עוד נטען, כי בית המשפט קבע ש"כל חומר הראיות, ובכלל זה תסקירי המעצר, מוביל למסקנה שהמשיבה מסוכנת לילדים וכי אין לתת בה אמון. יחד עם זאת, קבע בית המשפט הנכבד כי אין מקום להפריד את הילדים מהמשיבה מאחר ו'לא חדלו לרצד מול עיניי תמונות של הילדים, שאינני מכיר אותם, הבוכים כאשר באים לקחת את המשיבה מהם'".

בפרקליטות טוענים גם ששופט בית המשפט המחוזי, משה רביד, טעה כשלא איזן בין הפגיעה האפשרית בילדים שתגרם להם כתוצאה מהרחקת האם הבית מול הפגיעה שתיגרם להם כתוצאה מהרחקתם ממקום מגוריהם, מהמסגרות להן הורגלו, מקהילתם ומבני משפחתם האחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully