וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיאד: לא נסכים למדינת 'מיקי מאוס'

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

14.10.2009 / 18:01

רה"מ הפלסטיני סלאם פיאד, הבהיר כי הרשות לא תקבל את הצעת ישראל לגבולות הקבע למדינה הפלסטינית העתידית. "אם אכן מדובר במדינה כזו, תהליך השלום יישאר תקוע"

"לא נסכים לכך שידחקו בנו לקבל את מדינת ה'מיקי מאוס' שישראל מעוניינת להציע לנו במסגרת הצעת השלום שלה" – כך הבהיר היום (רביעי) ראש הממשלה הפלסטיני סלאם פיאד. "אם אכן מדובר במדינה כזו, כפי שראש הממשלה בנימין נתניהו צופה עבורנו, הרי שתהליך השלום במזרח התיכון יישאר תקוע", אמר. פיאד קרא לאובמה להבהיר לישראל שהפלסטינים לא יסכימו למדינה כזו.

"על פי כל האינדיקציות, ישראל מייעדת לנו מדינת 'מיקי מאוס'", אמר פיאד, שהוסיף כי המדינה הפלסטינית שישראל רוצה להקים איננה דומה בשום אופן למדינה הפלסטינית שהפלסטינים רוצים להקים. פיאד ציין כי הפלסטינים לא איבדו אמון בתיווך האמריקאי של הנשיא ברק אובמה אך הבהיר כי יש לשאול את ישראל לאיזו מדינה פלסטינית הם מסכימים "לפני חידוש שיחות השלום".

לדברי פיאד, יש הסכמה רחבה לכך שישראל לא מילאה אחר התחייבויותיה מהסכמי אוסלו בשנת 1993. הוא ציין כי הוא מוטרד מהתבטאויותיו האחרונות של נתניהו לפיהן ישראל תשמור ברשותה אזורים נרחבים בגדה ובעמק הירדן. "אם זה המקרה, אני אומר 'שכחו מזה'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully