וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס: "הסוף לאלימות בישראל לא נראה לעין"

14.10.2009 / 15:07

נשיא המדינה גינה בחריפות את גל האלימות שתוקף את ישראל. בטקס השבעת 25 שופטים חדשים אמר פרס כי "גילם של המבצעים הולך ויורד באופן מפחיד וסוף אינו נראה לעין"

"החברה הישראלית כולה מאוימת על ידי טרור בין אישי" – כך אמר היום (רביעי) נשיא המדינה שמעון פרס בטקס השבעת 25 שופטים חדשים. פרס הוסיף כי, "המאבק בפשיעה האלימה חייב לעמוד בראש סדר העדיפויות הלאומי. אתם השופטים מהווים את צבא ההגנה לישראל נגד היצר הרע, בין אם הוא מתחבא בבקבוק וודקה ובין אם הוא מבהיק בלהב הסכין היצרית".

בטקס, נשבעו אמונים שלושה שופטים לבית המשפט העליון, 21 שופטים לבית המשפט המחוזי ושופטת אחת לבית הדין הארצי לעבודה. בטקס שנערך בבית הנשיא השתתפו גם שר המשפטים יעקב נאמן ונשיאת בית המשפט העליון דורית בייניש.

במהלך הדברים אמר הנשיא, כי "לאחרונה אנו עדים לגילויי אלימות הולכים וגוברים. רצח במשפחה על רקע רומנטי, רציחה ברברית של ילדים על ידי הוריהם, רציחות בקרב בני נוער וצעירים, רציחות של שנאה, רצח סתמי, מקרי שוד אלימים של קשישים וחסרי אונים, סחר בבני אדם, פרוטקשן מכוער ואפילו איומים על אנשי החוק והסדר. ..גילם של המבצעים הולך ויורד באופן מפחיד וסוף אינו נראה לעין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully