וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8 שנים אחרי: מגדלי התאומים חוזרים לנקום

ספינת הקרב יו.אס.אס ניו יורק מכילה שבעה וחצי טון פלדה מהריסות מרכז הסחר העולמי שהוחרב בפיגועים ב-11/9. אתמול היא הושקה ותגיע לניו יורק בתוך עשרה ימים

ספינת הקרב יו.אס.אס ניו יורק שבה אתמול (שלישי) הביתה, אף שהיא בסך הכל בשייט הבכורה שלה, מניו אורלינס לניו יורק. ספינת הקרב האמריקאית נבנתה בנמל אבונדייל הסמוך לניו אורלינס, על ידי פועלים שהמשיכו בעבודות גם בזמן שהסופה "קטרינה" השתוללה באזור.

הפועלים הסבירו, כי הם הבינו שהם עושים "עבודת קודש" – הספינה אותה בנו מורכבת משבעה וחצי טון של פלדה שחולצה מהריסות מגדלי התאומים שנחרבו בפיגועים ב-11 בספטמבר 2001. השלט הענק על סיפון הספינה נושא את המוטו שהנחה את העובדים – "כוח נוצר באמצעות הקרבה. לעולם לא נשכח".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מקומה האמיתי הוא בים"./מערכת וואלה!, צילום מסך

יו"ר ארגון בוני הספינות המקומי אמר, כי הוא "חש צמרמורת בכל פעם שעליתי על הספינה. אמנם עבדנו בעבר על ספינות, אבל כולנו הבנו את החשיבות של היו.אס.אס ניו יורק והיינו עצובים שהיא עוזבת אותנו, למרות שמקומה האמיתי הוא בים".

מאות אמריקאים הגיעו להשקת הספינה בנהר המיסיסיפי, כשהיא עושה את דרכה לניו יורק לטקס שאמור להיערך ב-7 בנובמבר. בדרך תעצור הספינה בנורפולק בכדי לאסוף נחתים וכשתגיע ליעדה אמורים לבקר בה כ-100 אלף איש בעשרת הימים בהן תעגון בנמל ניו יורק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully