וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בחולון: נהרגה במסיבת יום הנישואים שלה

איילה חננאל

14.10.2009 / 10:17

אישה בת 52 מחולון נפלה לפנות בוקר מחלון ביתה במהלך מסיבת יום הנישואים ה-30 שלה. היא ניסתה להשתלשל מהקומה השלישית באמצעות סדינים - ונפלה אל מותה

נהרגה במסיבת יום הנישואים שלה: אישה בת 52 מחולון נפלה לפנות בוקר (רביעי ) מחלון ביתה בקומה השלישית ונהרגה. שוטרים שהוזעקו למקום גילו כי מחלון ביתה משתלשלים סדינים ועל פי החשד, האישה נהרגה תוך כדי שניסתה לרדת מחלון ביתה באמצעות הסדינים. כאשר הגיעו השוטרים לדירה הם הופתעו לגלות כי במקום נערכת מסיבת יום הנישואים ה-30 של האישה, וכי האורחים לא הבחינו כלל בהיעדרותה.

השוטרים עיכבו לחקירה את הבעל בתחנת משטרת מרחב איילון. הבעל טען כי באמצע המסיבה האישה רצתה לעזוב את הדירה, אך המשתתפים לא הסכימו. בשל כך ניסתה האישה לרדת דרך החלון. מהמשטרה נמסר כי בשלב זה אין חשד לפלילים.

בתחילת השבוע נפל צעיר בן 22 מהקומה השלישית בבניין מגורים בנצרת עילית. מחקירת המשטרה עולה, כי הצעיר ביקש להימלט מקטטה שפרצה בדירה וכתוצאה מכך מעד מחלון הדירה. הצעיר פונה במצב בינוני לבית החולים העמק בעפולה. שוטרים שהגיעו למקום עצרו שני חשודים בני 25 ו-30 ומצאו בדירה גם חומר החשוד כסם וכלי עישון. בעלת הדירה עוכבה לחקירה.

  • עוד באותו נושא:
  • חולון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully