וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרס אם ובת למוות - ונשלח ל-5.5 שנים בכלא

גלעד גרוסמן

14.10.2009 / 10:06

יוסי דהאן, נהג סמי טריילר, נהג בשכרות והתנגש ברכב שעצר באור אדום. כתוצאה מכך נהרגו רחל שניאורסון ובתה יוכבד חן. השופט שאישר עסקת טיעון עם הנהג: "העונש קל מדי"

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (רביעי) חמש שנות מאסר וחצי בפועל, שנתיים על תנאי ו-20 שנות שלילת רישיון על יוסי דהאן, נהג סמי טריילר בן 31 שהורשע במסגרת עסקת טיעון בהריגת רחל שניאורסון ויוכבד חן, אם ובתה, בתאונת דרכים. בספטמבר 2007 נהג דהאן במהירות מופרזת כשהוא שיכור במשאיתו והתנגש ברכב שעמד ברמזור אדום בצומת יד בנימין. שתי הנשים שישבו במושב האחורי נהרגו ושני נוסעים נוספים נפצעו. בדיקת דם שנערכה לו הראתה שהוא נהג כשהוא שיכור.

דהאן הכחיש לאורך המשפט שהוא נהג שיכור וטען שהדם שנבדק לא היה שלו. בנוסף, טען דהאן כי הרכב בו ישבו הנשים סטה לתוך נתיב נסיעתו. לבסוף הוא הודה במעשיו במסגרת עסקת הטיעון.

השופט חאלד כבוב כתב בגזר הדין, כי "מקרה זה משקף את הרף העליון של חומרת עבירת הנהיגה בנסיבות של נהיגה בכביש ומעצים את הצורך לנקוט יד קשה כלפי נהגים המגלים זלזול בוטה בחיי אדם". כבוב הוסיף, כי מכיוון שדהאן דבק בגרסתו השקרית נאלץ נהג הרכב הנפגע אהרון חן (בעלה של יוכבד) להעיד בבית המשפט ולשחזר את האירוע הטראומטי. "הנאשם כנהג מקצועי היה צריך לדעת היטב כי אסור היה לו לאחוז בהגה המשאית גשהוא נתון תחת השפעת אלכוהול. אין לנאשם אלא להלין על עצמו, על הסבל והנזק שגרם", כתב השופט. עוד כתב כבוב כי הסדר הטיעון מקל עם הנאשם מאוד. "ספק רב אם לא הייתי מטיל עונש חמור בהרבה על העונש המרבי בעסקת הטיעון אלמלא הודאת הנאשם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully