וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח הנער ברמלה: שכנו לשעבר

איילה חננאל

14.10.2009 / 9:21

הותר לפרסום כי ניר חזיזה מחולון הוא החשוד המרכזי ברצח הנער יפתח מור יוסף לפני 3 חודשים. הנער נורה למוות בעת ניסיון חיסול של העבריין עינב כהן. באחרונה התעורר כהן מתרדמת וסיפר: "חזיזה ניסה להרוג אותי"

המשטרה טוענת כי פענחה את רצח הנער יפתח מור יוסף ברמלה, שנורה במהלך ניסיון חיסול של העבריין עינב כהן בעיר לפני כשלושה חודשים. החשוד ברצח הוא ניר חזיזה, אסיר לשעבר בן 25, שנעצר יחד עם שני מעורבים נוספים. לבית המשפט השלום ברמלה הוגשה נגדו היום (רביעי) הצהרת תובע, לקראת הגשת כתב אישום נגדו.

פענוח הרצח נעשה הודות לעדותו של כהן, שנפצע באורח אנוש במהלך ניסיון החיסול. כהן התעורר לפני כשלושה שבועות מתרדמת שנמשכה כחודש וחצי, וסיפר לחוקרת המשטרה: "ניר חזיזה ניסה להרוג אותי".

חזיזה, תושב חולון שמוכר למשטרה מתחומים שונים, נעצר בחודש אוגוסט. מאז, לדברי ימ"ר מרכז, נאספו נגדו ראיות לכאורה בגין ביצוע ניסיון החיסול. לפי ממצאי החקירה, החיסול כוון לעברו של העבריין עינב כהן וזאת על רקע סכסוך כספי בין השניים ואחרים. הנער יפתח מור יוסף בן ה-17, נפגע במהלך הירי, מכדור תועה שנורה על ידי חזיזה. מור יוסף וחזיזה התגוררו לשעבר בשכנות.

ניסיון החיסול של עינב כהן אירע בעת שזה הגיע עם מכוניתו לרחוב בר אילן ברמלה. לאחר שיצא מרכבו ושוחח עם חבר התקרב לעברם אדם רכוב על קטנוע, ירד ממנו כשבידו אקדח שלוף, והחל לירות בכהן מטווח קצר. כהן נמלט מהמקום מהמקום, היורה המשיך לרדוף אחריו תוך שהוא יורה ללא הפסקה, ואילו כהן צעק לעברו שיחוס על חייו.

מור יוסף, שישב לא הרחק מהמקום עם כמה מחבריו, נפצע בראשו במהלך הירי ומת מפצעיו כעבור זמן קצר. היורה נמלט מהמקום בתוך שניות ספורות ואילו כהן התמוטט, והובהל לבית החולים כשהוא מורדם ומונשם על ידי צוות טיפול נמרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully