וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההשחתה: נפתחו עבודות השיקום בעבדת

רמי שני

13.10.2009 / 18:46

עשרות בני נוער מאזור הדרום צבאו על הגן הלאומי שהושחת לפני כשבוע וחצי ופתחו בעבודות לשיקום האתר. בתוך כך עצרה המשטרה חשוד שלישי במעורבות במעשי ההשחתה

מערכת וואלה!

(צילום: יוסף בדלוב, עריכת וידאו: לירז ליבנה, קריינות: אילן שניג)

עשרות בני נוער מאזור הדרום ועובדי הגן הלאומי עבדת, החלו לבצע היום (שלישי) עבודות שיקום של האתר בעקבות מעשי ההשחתה שבוצעו בו לפני כשבוע וחצי. עם היוודע דבר ההשחתה אמר ראש המועצה האזורית רמת הנגב, שמוליק ריפמן כי הנזק שנגרם לאתר הוא גדול מאוד."לא ייאמן איך אנשים עושים דבר כזה", זעם ריפמן, "הם הביאו פחי צבע, צבעו וריססו את הבתים, הרסו מבנים וגרמו נזקים כבדים".

עשרות תלמידים הפשילו כאמור היום שרוולים ופתחו בעבודות לשימור יחד עם עובדי הגן הלאומי. מנהלת הגן הלאומי עבדת, נילי דבש סיפרה כי "היום התחלנו למעשה בעבודות השיקום, כשבני נוער מהסביבה, מבית ספר משאבים ומבית ספר עבדת וגם טירונים מגבעתי באו לעזור כאן היום. במקביל גייסנו צוות גדול של עובדים שלנו, עובדים קבועים שעובדים בשימור, כדי לסייע לבני הנוער".

בתוך כך עצרה היום המשטרה חשוד שלישי בן 27, במעורבות בביצוע מעשי ההשחתה באתר. מדובר בתושב הפזורה הבדואית הסמוכה לאתר והוא יובא מחר להארכת מעצרו. למחרת המקרה עצרה המשטרה שני בדואים בני 41 ו-57 החשודים בהשחתת הגן הלאומי. אחד משני החשודים, הועסק כשומר באתר. פרקליטם של שני החשודים, מסבחה מוחמד אמר לאחר הדיון כי "מדובר בשני חשודים שבכלל לא קשורים למה שמיוחס להם. בעניינו של אחד החשודים קיבלתי צו שמראה כי הבית שלא בכלל לא נהרס. אז על מה הם ינקמו?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully