וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: "הררי הפך מבורר לסוחט כספים"

איילה חננאל

13.10.2009 / 16:34

בית המשפט האריך ב-5 ימים את מעצרו של העבריין החשוד כי סחט באיומים איש עסקים שפנה אליו לבוררות. פרקליטו מכחיש את החשדות נגדו

בית משפט השלום ברמלה האריך היום (שלישי) בחמישה ימים את מעצרו של העבריין יוסי הררי, החשוד כי סחט באיומים עם שלושה אנשים נוספים איש עסקים מתחום הסחר ברכב. הררי נעצר הלילה עם שלושת החשודים הנוספים על ידי חוקרי יחידת להב של המשטרה. החשד הוא שהררי ושלושת החשודים הנוספים: מאיר לוזון, זאב פינקלשטיין וצבי נמני, "התלבשו" על איש העסקים והחליטו לסחוט ממנו כספים תחת איומים כי יפגעו בו.

מהארכת מעצרם של ארבעת החשודים עולה כי הררי שימש על פי החשד כבורר במסגרת סכסוך כספי, שאליו נקלע איש העסקים מול אדם אחר. במסגרת הבוררות שנערכה במלון בתל אביב, נדרשו איש העסקים והאיש שעמו היה מסוכסך להציג בפני הררי בדיקות פוליגרף כדי להוכיח את טענותיהם. ב"פסק הדין" שנתן הררי בבוררות נקבע כי על איש העסקים לשלם לו כסף ולאיש שאיתו הסתכסך.

עוד עלה מהארכת המעצר כי לאחר שאיש העסקים התקשה לעמוד בסכום שאותו קבע הררי בבוררות, הוא העביר לרשותו של הררי כלי רכב שהיו ברשותו וזאת לאחר שהררי וחבריו על פי החשד איימו עליו. בשלב מסוים פנה איש העסקים לחוקרי היאחב"ל ואנשי זרוע המודיעין והחקירות ביחידה בפיקודו של ניצב משנה אפרים ברכה פתחו בחקירה סמויה נגד הררי ושלושת החשודים הנוספים. עוד עלה כי אנשי היחידה נכחו בפגישה ואף תיעדו אותה. פרקליטו של הררי, עו"ד אלי כהן, הכחיש את החשדות נגד מרשו ואמר כי "כלי הרכב הועברו לידיו במסגרת תשלומי חובות של המתלונן".

בפרדס כץ של שנות ה-80, הפכו התאומים יוסי ורוני הררי לראשי כנופיית רמת עמידר. כבר כחיילים יצא שמם כמי שניסו להתנקש בקצין בילוש במרחב דן ועם השנים עלו השניים לכותרות בין היתר עקב מלחמת הכנופיות העקובה מדם שניהלו עם האחים חדיף, מראשי כנופיית פרדס כץ.

במסגרת המלחמה, נהרג העבריין שמעון חדיף "הרב", בחיסול מתוחכם באמצעות הטמנת מטען חבלה במשענת הראש במושב הנהג שברכבו. מי שנחשד בהכנת המטען היה לא אחר ממי ששימש אז כקצין החבלה של הכנופייה, צעיר בשם עמיר מולנר, שכיום מוגדר במשטרה כמי שעומד בראש כנופיית רמת עמידר. הכנופייה עצמה זוכה כיום במשטרה לשם כנופיית מולנר.

בשנת 1991 נשלח הררי לרצות מאסר בין 7 שנים בגין סחיטה באיומים ,לאחר שהעבריין לשעבר נסים ימין (35), הפליל אותו כעד מדינה. בשנת 2004, נרצח ניסים ימין לאחר שאלמונים טיפסו אל חלון ביתו וירו בו, זמן שצפה בטלוויזיה עם ילדיו. עם השנים חזר יוסי הררי בתשובה, הפך לאיש עסקים ולטענתו, הפסיק לעסוק בפשע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully