וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפקד יחידת עוז, ציקי סלע, התפטר מתפקידו

איילה חננאל

13.10.2009 / 13:23

מפקד היחידה האחראית על גירוש העובדים הזרים התפטר היום מתפקידו. "נקראתי לדגל והנחתי יסודות חזקים ליחידה". שר הפנים אלי ישי: "נעניתי בצער לבקשה"

מפקד יחידת "עוז" האחראית על גירוש העובדים הזרים והמהגרים הלא חוקיים, ציקי סלע, התפטר היום (שלישי) מתפקידו. בהודעה שפירסם משרד הפנים נכתב כי שר הפנים, אלי ישי, ומנכ"ל המשרד, גבריאל מימון, "נענו בצער לבקשתו של מר ציקי סלע, ראש יחידת "עוז" ברשות האוכלוסין וההגירה, לסיים את תפקידו בתקופה הקרובה".

סלע מונה לתפקיד לפני כשישה חודשים ולמעשה הקים את יחידת עוז. במשרד הפנים ציינו כי "הוא ליווה את עשייתה בכל רגע נתון מאז תחילת עבודתה בפועל בראשית יולי". סלע עצמו הבהיר: "נקראתי לדגל במטרה לשרת את מדינת ישראל והנחתי יסודות חזקים ליחידת "עוז", העושה עבודה חשובה מאין כמוה - הן ברמה הלאומית והן ברמה הפרטית. בשלב זה אני סבור שתרמתי ליחידה את מה שניתן וברצוני לפנות לאפיקים מקצועיים אחרים בסקטור הפרטי".

סלע הודה לממונים עליו ואמר כי "אני מודה לשר הפנים, אלי ישי, למנכ"ל המשרד, גבריאל מימון ולמנכ"ל משרד התחבורה, יעקב גנות - על הזכות שניתנה לי להקים יחידה משמעותית זו ועל הגיבוי המלא ונחישותם בהובלת תהליך אכיפת חוק הכניסה לישראל". עם זאת, הדגיש סלע כי ימשיך לסייע ליחידה בכל אשר יידרש בעתיד הקרוב והרחוק.

מנכ"ל המשרד, גבריאל מימון, שיבח את עבודתו המקצועית והודה לו על תרומתו: "אין ספק שציקי סלע היה האדם הנכון במקום הנכון. סלע עשה ימים כלילות לביצוע משימה חשובה לעם ישראל וניתנת לו ברכת הדרך בכל אשר יפנה".

שר הפנים אלי ישי אמר בתגובה "מדובר באחד האנשים המיוחדים והמסורים בשירות הציבורי. ציקי סלע הנו שליח ציבור הדבק במטרתו מעל ומעבר, לתועלת עם ישראל ומדינת ישראל. אני נפרד ממנו בצער רב וכולי תקווה שהוא ישוב בהקדם לשירות הציבורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully