וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצרפת לא רוצים אפילו לשמוע את חאלד משעל

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

13.10.2009 / 14:19

צרפת פועלת למניעת שידורי תחנת הטלוויזיה של חמאס "אל אקצא", בעבר כבר החליטו מספר מדינות באירופה להוציא מחוץ לחוק ולהפסיק את שידורי חיזבאללה של "אל מנאר"

צרפת פועלת למניעת שידורה של תחנת הטלוויזיה "אל-אקצא" השייכת לארגון חמאס באירופה - כך דיווחו (שלישי) מקורות בצרפת לעיתון ירדני. על פי המקורות, המועצה העליונה לשידורי טלוויזיה ורדיו בצרפת בוחנת אפשרות להורות על מניעת שידור של התחנה בלווין האירופי "הוטבירד". בנוסף בוחנת צרפת גם אפשרות למנוע את שידור תחנת הטלוויזיה המצרית "א-רחמה".

לפני כארבע שנים החליטו מספר מדינות אירופיות, ביניהן צרפת וגרמניה, להפסיק את קליטת שידורי תחנת "אל-מנאר" השייכת לחיזבאללה, באירופה. זאת לאחר שהאיחוד האירופי קיבל החלטה להכריז על חיזבאללה כארגון טרור. אם תתקבל החלטה לאסור גם את שידורי תחנת "אל-אקצא", היא תתבסס על החוק בצרפת המכונה "חוק אל-מנאר" שהתקבל במטרה לאסור את שידורי התחנה.

המקורות סירבו לאשר או להכחיש אם ההחלטה לדון בסגירת שידורי התחנה של חמאס התקבלה בעקבות תלונה מצד גורמים יהודים. כזכור, איחוד האגודות היהודיות-צרפתיות הוא הגוף שהגיש תלונה בשנת 2004 נגד תחנת "אל-מנאר" בטענה שהתחנה משדרת תכנים אנטישמיים. בעקבות התלונה התחנה נסגרה בצרפת ובחיזבאללה הביעו תרעומת ופליאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully