וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: ניסה לבצע מעשה מגונה בבת חמש וחצי

איילה חננאל

13.10.2009 / 9:32

תושב בת ים בן 57 נעצר אתמול לאחר שניסה לפתות ילדה בת 5 בעזרת גלידה שקנה לה כדי שתתלווה לרכבו. קרובת משפחה של הילדה הבחינה בו והזעיקה את השוטרים

תושב בת ים בן 57 יובא היום (שלישי) להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון בחשד שניסה לבצע מעשה מגונה בקטינה. אתמול נעצר החשוד באזור כיכר המצבה בבת ים, לאחר שניגש לילדה בת 5 וחצי ששהתה במקום. החשוד צילם אותה, קנה לה גלידה, והוביל אותה לרכבו. קרובת משפחה של הילדה הבחינה במעשה, מנעה את כניסתה של הילדה לרכב, והזעיקה את שוטרי סיור מרחב איילון שהגיעו למקום ועצרו את החשוד.

לפני כחודש הוגש לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום נגד צעיר בן 23 תושב בית"ר עילית בגין מעשים מגונים בקטינה. על פי הכתב האישום נהג החשוד לאסוף תרומות בביתר עילית ובאחד המקרים שהיה שם ביקש מהקטינה להתלוות אליו ואז ביצע בה מעשים מגונים.

לפי כתב האישום "הנאשם פנה לילדה והציע לה לסייע לו להתרים כסף, כשבכוונתו לנצל את תמימותה ולבצע בה עבירות מין. הנאשם הוביל אותה לפארק סמוך שם חיבק ונישק אותה, וביקש ממנה להוריד את החצאית והתחתונים שלבשה. הנאשם העמיד את הילדה לפניו, נגע בידו באיבר מינה ושפשף את איבר מינו באיבר מינה. לאחר שסיפק את עצמו מינית החזיר הנאשם את הילדה לרחוב רבי עקיבא, שם מצא אותה אחיה שחיפש אחריה".

כמה ימים קודם לכן גזר בית המשפט המחוזי בבאר שבע שמונה שנות מאסר על מטפל אלטרנטיבי שהורשע באונס נערה בת 16. הקורבן היא מטופלת שהגיעה אליו לצרכי טיפול לפני כשנתיים. המטפל הציג את עצמו בפניה כעוזר בבעיות קרמה, מגיה, אנרגיות שליליות ובעיות דומות. כמו כן, הבטיח לה ולאימה, שיינקה מגופה של הבת את האנרגיות השליליות.

הנערה הגיעה אליו מספר פעמים לטיפול, במהלכו החדיר המטפל את אצבעותיו למקומות מוצנעים בגופה ואמר לה שהיא עלולה לחוש כאב מסוים במהלך הטיפול. כאשר ביקשה ממנו שיפסיק, הוא סרב והמשיך במעשיו. בהמשך, ביצע בה מעשים מגונים. המעשים בוצעו בין היתר במשרדו שבחיפה. כאשר האם הזמינה אותו לחגיגת יום הולדת שערכה לו, הוא ניצל מפגש בינו לבין הבת לאחר שכל האורחים עזבו את הבית, ביצע בה מעשים מגונים ואף אנס אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully