וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האתגר החדש של המשטרה: קופים בבתי זונות

איילה חננאל

12.10.2009 / 19:35

ב-3 מקרים שונים, עצרה המשטרה חשודים בניהול בתי בושת והימורים בת"א, אך נאלצה לשחררם. הסיבה: הם אינם הבעלים האמיתיים ומשמשים ככיסוי. בעגה המשטרתית הם מכונים "קופים"

משטרת תל אביב עוצרת "קופים" בבתי בושת והימורים ומשחררת אותם זמן קצר לאחר מכן. "קופים" הם בשפה המשטרתית אנשים שכביכול מנהלים את המקומות האלה, אך למעשה משמשים כיסוי לזהות הבעלים האמיתיים, המרוויחים את כספם מסחר בנשים והימורים בלתי חוקיים.

באחרונה אירעו שלושה מקרים שונים כאלה. מחלק המוסר של ימ"ר תל אביב עצר היום (שני) את תושב בת ים, בן 45, בחשד שניהל לא פחות מ-150 בתי הימורים, חלקם בדירות מסתור. הוא חשוד גם בהפצת מכונות הימורים. בחודשים האחרונים ערכו בימ"ר תל אביב פשיטות על בתי ההימורים וגילו כי אותם מנהל אותו אדם. מחר הוא יובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב והמשטרה, ככל הנראה, תבקש לשחררו בתנאים מגבילים.

בתוך כך נעצר היום תושבת ראש העין, בת 39, על ידי ימ"ר תל אביב בחשד שניהלה מספר בתי בושת בשנים האחרונות ברחבי תל אביב. בין היתר, האישה, שהינה מוכרת למשטרה, ידועה בימ"ר כמי שניהלה בתי בושת עליהם נערכו פשיטות והוצאו צווי סגירה. עם זאת, בכל פעם מחדש, לאחר הוצאתו של צו סגירה למקום אחד, פתחה החשודה בית בושת במקום אחר. על פי המשטרה, כעת מנהלת החשודה שלושה בתי בושת בתל אביב, ברחובות פינסקר, הירקון, וקרליבך. היום היא תובא לבית משפט השלום בתל אביב, אולם ככל הנראה תשוחרר גם כן בתנאים מגבילים לבקשת המשטרה.

במקרה שלישי מסוגו, בשבוע שעבר, פשטה המשטרה על בניין מגורים ברחוב עוזיאל ברמת גן. בלשי מרחב דן הגיעו לדירה אשר שימשה על פי החשד כבית בושת. הבלשים שהיו תחת הסוואה נכנסו לדירה, שם פגשו בבעל הדירה, תושב רמת גן בן 46, אשר הציע לאחד הבלשים לרכוש סמים ולקבל שירותי מין בתשלום.

הבלשים מיהרו לעצור את בעל הדירה ואיתו עיכבו לחקירה צעירה בת 25 שנכחה בדירה באותה העת. הצעירה סיפרה בחקירתה כי מזה זמן מה היא מנוצלת על ידי בעל הדירה, שלטענתה היה משקה אותה במשקה אלכוהולי ומספק לה סמים עד שהפכה למכורה על מנת שתוכל לתת שירותי מין. כמו כן סיפרה בחקירתה הצעירה כי בעל הדירה היה דורש ממנה לשכב עימו ועם חבריו. בסיום חקירתה שוחררה הצעירה. בעל הדירה נעצר, אך שוחרר לאחר מכן בערבות לבקשת המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully