וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החגים נגמרו והמבצעים בטיסות לחו"ל מתחילים

זוהר בלומנקרנץ

12.10.2009 / 17:42

חברות התעופה יוצאות בשורה של מבצעי הוזלות של מחיר כרטיסי טיסה לנוסעי הנופש בכלל והטבות לאנשי עסקים בפרט, עם תום שיא עונת נסיעות החגים והשפל הצפוי בעונת החורף

חברות התעופה יוצאות בשורה של מבצעי הוזלות של מחיר כרטיסי טיסה לנוסעי הנופש בכלל והטבות לאנשי עסקים בפרט, עם תום שיא עונת נסיעות החגים והשפל הצפוי בעונת החורף.

חברת BMI יצאה אתמול במבצע מכירה מוקדמת של כרטיסי טיסה מישראל למגוון יעדים באירופה ובצפון אמריקה: טיסה ללונדון החל מ-399 דולר לנוסע (מותנה בזוג נוסעים הטסים יחד או 419 דולר לנוסע הטס לבד). מוסקווה החל מ-419 דולר, אמסטרדאם החל מ-389 דולר, דבלין - החל מ-469 דולר. ניו יורק, וואשניגטון ובוסטון- החל מ-719 דולר, לוס אנג'לס וסאן פרנסיסקו- החל מ-869 דולר.

לדברי מנכ"ל BMI בישראל, סבסטיאן ויינשטיין, המכירות תימשכנה עד ה-26 באוקטובר, ניתן יהיה לרכוש כרטיסי טיסה ליציאות החל מה-16 לאוקטובר ועד ל-31 בדצמבר 2009.

אל על וחברת כרטיסי האשראי לאומי קארד, הכריזו בשיתוף עם חברת הדקה ה-90 על מבצע מכירות של כרטיסי טיסה מוזלים לאירופה. על פי נתוני החברות, מדובר בהנחות של עד 35% ממחיר כרטיסי הטיסה בחורף של אל על, תמורת 100 נקודות לעיסקה. המבצע שהחל בתחילת השבוע (א') מוגבל לרכישה של ארבעה כרטיסי טיסה. ניתן יהיה לרכוש את הכרטיסים בשישה תשלומים, ללא ריבית.

לדברי אבנר לש, המשנה למנכ"ל חברת הדקה ה-90, יימכרו כרטיסים בשלוש רמות מחיר: 333 דולר - לאתונה, בוקרשט, פראג, סופיה ווארשה; 366 דולר - לפרנקפורט, ז'נווה, מילאנו, מינכן, רומא, ווינה, ציריך וברלין; 399 דולר - ללונדון, אמסטרדאם, ברצלונה, בריסל, מדריד, מרסיי ופריס. המבצע יהיה בתוקף עד למארס 2010.

מכפילים את המיילים

בריטיש איירווייס יצאה בסוף השבוע שעבר בהצעה לחברי מועדון הנוסע המתמיד שלה Executive Club - בונוס של עד שישה כרטיסי טיסה, הלוך ושוב ללונדון, במחלקת תיירים. לדברי מנכ"לית החברה הבריטית בארץ, יעל קטן, על פי המבצע החדש מדובר בצבירת מיילים מיוחדת המקנה עבור כל טיסת הלוך ושוב במחלקת עסקים או במחלקה ראשונה, בונוס שיכול להגיע עד שש טיסות הלוך ושוב ללונדון במחלקת תיירים. כך לדוגמא, 4 קטעי טיסה במחלקת עסקים או במחלקה ראשונה, מקנים 65 אלף מיילים אשר הבונוס עליהם הוא שלושה כרטיסי טיסה במחלקת תיירים ללונדון או כרטיס אחד במחלקת תיירים לצפון או מרכז אמריקה, לקאריבים או לדרום אפריקה.

לדברי קטן, המבצע הוא מיידי וחל על כל הטיסות שבין ה-5 לאוקטובר ל-31 בדצמבר 2009. קבוצת התעופה אייר פראנס klm יצאה אף היא במבצע "כפל מיילים" לכל חברי המועדון הרשומים בישראל. חבר מועדון אשר יטוס בין התאריכים ה-15 באוקטובר ל-15 בדצמבר 2009, למגוון יעדים בארה"ב וקנדה, בכל המחלקות, יזכה להכפלת מספר המיילים. המיילים הנצברים ניתנים לניצול לרכישת כרטיסי טיסה, לשדרוג למחלקת העסקים או לסידורי קרקע כגון השכרת רכב, מלון ועוד.

בין היעדים בהם יוכפלו המיילים: טורונטו, מונטריאול, בוסטון, וושינגטון, יוסטון, שיקאגו, אטלנטה, מיאמי, פילדלפיה, סאן פרנסיסקו, סיאטל ולוס אנג'לס. המבצע תקף הן לטיסות אייר פראנס דרך פריז והן לטיסות KLM דרך אמסטרדם ובשיתוף עם חברת התעופה נורטווסט.

חברת התעופה האמריקאית, דלתא איירליינס, הכריזה גם היא על מחיר טיסה מיוחד של 1,256 דולר, לטסים במחלקת תיירים מישראל למכסיקו, עד ל-14 בדצמבר 09', ובין ה-11 בינואר 2010 ועד ל-25 במרץ 2010.

בדלתא איירלנס כולל המחיר המיוחד מישראל למקסיקו, מיסים והיטלים, והינו בתוקף עד ל-30 לאוקטובר 2009. מחיר מיוחד זה אף מאפשר שתי עצירות ללא תוספת תשלום - אחת בכל כיוון, באטלנטה ו/או בניו יורק. דלתא, מפעילה 2 טיסות יומיות ישירות לארה"ב לנמל התעופה ע"ש קנדי בניו יורק ולאטלנטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully