וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ועדות הבנייה והתכנון הם מדורי גיהנום"

TheMarker Online

12.10.2009 / 18:51

ראש הממשלה בפתיחת מושב הכנסת הוסיף כי "במשך שנים ארוכות ישראל היתה תקועה בפקקים ביורוקרטיים ואנו עובדים במרץ כדי להיחלץ מהם"

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום בפתיחת מושב הכנסת כי מסתמנת האפשרות שישראל תצא מהמשבר לפני המדינות המפותחות. על פי נתניהו, צורכי הביטחון והחינוך יגדלו וכך גם המדע. "יש צורך בצמיחה, ואנו חייבים לשחרר את החסמים במשק. במשך שנים ארוכות ישראל היתה תקועה בפקקים ביורוקרטיים. אנו עובדים במרץ כדי לחלץ את ישראל מהפקקים האלו: פריסת רשת כבישים ושיחרור הקרקעות, ובוועדות התכנון והבנייה".

"שיחרור הקרקעות לבנייה יוזיל את עלות הקרקע. הרבה משפחות בישראל יוכלו לעבור מחכירה לבעלות, ועל ידי כך להשתחרר מביורוקרטיה חונקת. אנו עומדים לקראת קיצור ההליכים בוועדות הבנייה והתכנון. היום צריך לעבור שבעה מדורי גיהנום. סטודנטים וזוגות צעירים נאנקים תחת המחירים הגבוהים. נביא סוף לזה. נקצר את משך הליכי התכנון. כל הדיונים יצלומו וישודרו באינטרנט. זאת לא תהיה רפורמה ליחידים, אלא לכולם".

נתניהו התייחס לרפורמה גם בתחום תחבורה, ואמר כי "יקנעם תהפןך למזלג הצפון. נאשר בממשלה תוכנית תחבורה ארצית לנגב ולגליל. המעבר של ישראלים מהמרכז לצפון ולדרום חשוב גם מבחינה חברתית, כלכלית וביטחונית". בתחום החינוך, אמר נתניהו, כי הממשלה תגייס מאות אנשי היי-טק להוראת מדעים והנדסה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully