וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגננת החשודה בנטישת ילד הורחקה מאבו גוש

איילה חננאל וגלעד גרוסמן

12.10.2009 / 16:16

בית המשפט שחרר ממעצר את הגננת, שלפי החשד נטשה למוות ילד בן 5 ברכב חונה. עם זאת, היא הורחקה מאזור אבו גוש למשך שבוע ולא תוכל לטפל בילדים בחצי השנה הקרובה

בית משפט השלום בירושלים הורה היום (שני) לשחרר ממעצר את חירייה עותמאן, הגננת מאבו גוש החשודה בגרימת מותו של ילד בן 5, לאחר שהשאירה אותו לבד במכונית חונה. בנוסף, הורה בית המשפט לשחרר גם את עיישה עותמאן, הסייעת לגננת החשודה בשיבוש הליכי חקירה. השופט רם וינוגרד קבע שעל השתיים להתרחק מאזור אבו גוש למשך שבוע ונאסר עליהן לעבוד עם ילדים בחצי השנה הקרובה.

ביום שישי הובאו השתיים להארכת מעצר. הגננת עצמה לא הגיעה לדיון בהארכת המעצר, משום שלא חשה בטוב. נציגי המשטרה מסרו בדיון, כי היא "נמצאת כרגע במצב של הלם". לדברי קצין אגף החקירות והמודיעין של מרחב ציון, סגן ניצב מוטי אדרי, הגננת הודתה שהסיעה את הילד סעד איברהים ברכבה, שכחה אותו שם, ורק לאחר מספר שעות חזרה ומצאה אותו ללא רוח חיים. בשל הלחץ בו היתה נתונה, היא הניחה את הילד מתחת לעץ.

מחקירת המשטרה עלה כי הגננת הסיעה את הילד במכוניתה לגן וככל הנראה שכחה אותו ברכב. רק בשעות הצהריים היא נזכרה בו, הוציאה אותו מהרכב ועל פי החשד "השליכה" אותו מתחת לעץ סמוך. לאחר מכן עזבה את המקום עם עוזרת-הגננת מבלי לעדכן אף גורם בדבר. עוברים ושבים שעברו במקום והבחינו בילד הזעיקו באמצעות הטלפון את צוותי מגן דוד אדום שהגיעו למקום וניסו לבצע בו החייאה. בעקבות צוותי מד"א הגיעו למקום גם כוחות משטרה אשר פתחו בסריקות אחר השתיים. עוזרת הגננת נעצרה בביתה ואילו הגננת הגיעה מאוחר יותר לתחנת המשטרה וביקשה להסגיר עצמה. השתיים עוכבו לחקירה בחשד לרשלנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully