וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "נהדוף את סכנת דו"ח גולדסטון"

פנחס וולף

12.10.2009 / 15:02

לדברי ראש הממשלה, הדו"ח על מבצע עופרת יצוקה שולל מישראל את הזכות להגנה עצמית. "צריך לרכז מאמצים בכל הדרגות ולגייס כל אחד ואחד נגד הסכנה"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר. עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

"דו"ח גולדסטון הוא ניסיון לשלול מישראל את הזכות להגנה עצמית. צריך לרכז מאמצים בכל הדרגות ולגייס כל אחד ואחד להדוף את סכנת הדו"ח". כך הצהיר בצהריים (שני) ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת סיעת הליכוד הראשונה בכנס חורף של הכנסת.

לדברי ראש הממשלה, אתגר חשוב נוסף שיעמוד בפני הממשלה במהלך כנס החורף הוא "לנסות לחדש את תהליך השלום". "אין שום סיבה שהוא לא יתחדש", אמר נתניהו, "אלמלא תנאים מוקדמים שהציבו, ואנו אומרים שיש לחדש את התהליך ללא תנאים מוקדמים".

נתניהו גם התייחס בישיבת סיעת הליכוד לכוונת הממשלה לבצע רפורמה בוועדות התכנון והבנייה. "אנו במקום 120 בזמן הנדרש לקבל היתר בנייה", הצהיר ראש הממשלה. "אנחנו הולכים לשנות את זה סוף סוף. השינוי הזה בליווי פריסת רשת תחבורה ארצית זו בשורה גדולה ותביא לשינוי פני המדינה, לצמיחה, להוזלת דירות ולקירוב הפריפריה. זה חשוב כי זה לא רק לקרב את הפריפרייה למרכז, אלא גם לקרב את המרכז לפריפרייה. זה יעד שהוא גם יעד חברתי".

יושבת ראש האופוזיציה ציפי לבני אמרה בפתח ישיבת סיעת קדימה, כי "קדימה חוזרת בהסתערות למושב הקרוב של הכנסת. במושב הקודם של הכנסת היא התנהלה בהרבה גאווה. אנחנו אופוזיציה אחראית". היא הוסיפה, כי "כאשר הממשלה תעשה דברים טובים סוף סוף נתמוך, אך כל עוד הממשלה ממשיכה להתנהל כפי שהיא מתנהלת אנו נמשיך לתקוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully