וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: קיצונים מפיצים שקרים על הר הבית

פנחס וולף

12.10.2009 / 9:40

בפתח ישיבת הממשלה, אמר נתניהו כי הטענה לפיה ישראל מתכוונת לחפור מתחת להר הבית היא שקר שהופץ על ידי מיעוט קיצוני. "אזרחי ישראל הערבים הם חלק בלתי נפרד מהמדינה"

אסור להשתמש

(עריכת וידאו: ענת ברק)

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הקדיש את דבריו בפתח ישיבת הממשלה הבוקר (שני) למהומות שהיו בשבוע שעבר בהר הבית. לדבריו "בשבוע שעבר גורמים קיצונים ניסו לערער את השקט. מדובר במיעוט קיצוני", אמר נתניהו, "שהפיץ שקרים כאילו אנחנו מתכוונים לחפור מתחת להר הבית. אני רוצה להבהיר- זה שקר. לא היה ולא נברא".

"הרוב המוחלט של ערביי ישראל לא נגרר אחר הפרובוקציה", המשיך נתניהו. "אני פונה לאזרחי ישראל הערבים, שרוצים לחיות כאן חיים טובים ושלווים. אתם חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל ואנחנו פועלים לשוויון הזדמנויות מלא - בחינוך, בתשתיות וברווחה. המטרה שלנו היא לחיות בדו קיום, בשלום עם עתיד משגשג לילדינו ושוויון זכויות במדינת ישראל".

בשבועיים האחרונים קיימת מתיחות באזור הר הבית וזאת עקב מהומות ואלימות רבה במהלך תפילות בסוף השבוע. גורמים פלסטינים קראו להכריז על יום שישי כ"יום זעם" ולצאת בהפגנות במחאה על "הפגיעה הישראלית במסגד אל-אקצא". בשל החשש לעימותים במהלך התפילות התפרסו בסוף השבוע בירושלים ובסביבת מתחם הר הבית כ-2,500 שוטרים, שוטרי מג"ב ושוטרי יחידות מיוחדות. כוחות מיוחדים התפרסו גם בישובים מעורבים בצפון הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully