וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גינדי: מכרנו 205 דירות בדרום הקריה

גיא ליברמן

12.10.2009 / 8:38

החברה הודיעה כי בתוך שבועיים וחצי נמכרו 205 מתוך 324 הדירות בפרוייקט "שרונה" תמורת 707 מיליון שקלים. "בין הרוכשים נמצאים בכירים במשק הישראלי"

גל הפרסומים הבלתי פוסק שמייצרת חברת הבנייה גינדי החזקות מאז זכייתה לפני כחודש במכרז דרום הקריה (מתחם שרונה) בתל אביב אינו פוסק. היום הודיעה החברה כי עלה בידה למכור עד כה 205 דירות בפרויקט (מתוך 324) בהכנסה של 707 מיליון שקל.

על מנת למשוך אוכלוסיות חזקות לפרויקט, דואגים בחברה לציין בהבלטה בהודעה לעיתונות שנשלחה היום לכל מערכות התקשורת בישראל כי "בין הרוכשים נמצאים בכירים במשק הישראלי - עורכי דין בכירים במשרדים המובילים, אקדמאים, בנקאים, אדריכלים מובילים, בכירים בשוק הנדל"ן, פוליטיקאים, רופאים בכירים, אנשי תקשורת". עם זאת בגינדי החזקות לא מציינים מה מחירי הדירות הממוצעים בהן נמכרות הדירות בפרויקט.

הודעה זו ממשיכה את הקו השיווקי האגרסיבי שבו נוקטת החברה מזה כמה שבועות תוך פרסום הודעות ענק בעיתונים המדווחות מדי יום על כמות הדירות שנמכרו בפרויקט. בהמשך השבוע הקרוב (בדיוק חודש לזכיית החברה בקרקע - ג"ל) מתכננת החברה לקיים מסיבת עיתונאים שקשורה לפרויקט ובאמצעותה מבקשת החברה להשיג סיקור נוסף לפרויקט.

לפני כחודש זכתה החברה בקרקע תמורת 457 מיליון שקל (כולל הוצאות פיתוח). מדובר בפרויקט שישלב 3 מגדלי מגורים ובהם 324 דירות ושכילו גם 10,000 מ"ר למשרדים וכן שטחי מסחריים בקומות הנמוכות.

לדברי גיא גינדי מבעלי גינדי החזקות, "תוך תקופה של שבועיים וחצי בלבד הצליחה החברה למכור כמות של 205 יחידות דיור - דבר שלא היה כמותו. המכירה המהירה מעידה על מחירים אטרקטיביים, ועל תנאי הרכישה הייחודיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully