וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתח: "נאום משעל - הסלמה ביחסים איתנו"

אופק עייני

12.10.2009 / 1:48

בעקבות נאומו של ראש הלשכה המדינית של חמאס חאלד משעל בו תקף את הנהגת הרשות על דחייתה את הדיון בדו"ח גולדסטון תקפה הנהגת פתח את משעל ואמרה כי דבריו הם הסתה

חברי הוועד המרכזי של פתח הגיבו הלילה (שני) בזעם לנאום שנשא יו"ר הלשכה המדינית של חמאס חאלד משעל בדמשק. בהודעה שפורסמה מטעם הוועד לאחר ישיבה מיוחדת שערך נאמר כי נאומו של משעל "הינו הסלמה אמיתית והרפתקנית שלא לוקח בחשבון את האינטרסים הפלסטינים ומהווה מכה רצינית למאמצי הפיוס הלאומיים". עוד נאמר כי משעל השתמש "בשפה של הסתה, שרחוקה ממנהגי הפוליטיקה הלאומית הפלסטינית".

חבר הוועד המרכזי של פתח, חסין א-שייח', התראיין לרשת הטלוויזיה אל-ג'זירה עם סיום הנאום של משעל והגיב לטענותיו. א-שייח' תהה מדוע משעל מדבר על המשך ההתנגדות, בעוד שחמאס פועלת כרגע למניעת ירי קסאמים ברצועה ולשמירה על ההודנה עם ישראל. א-שייח' חזר על טענתו של משעל לפיה העם הוא שצריך לקבל את ההחלטות, וחזר וקרא למשעל ללכת לבחירות מול פתח, אולם ציין כי משעל מפחד לעשות זאת. א-שייח' אף כינה את משעל בשם "האייתוללה משעל" על מנת להמחיש את הקשר של חמאס לאירן ואת היותו של משעל שליח שלה.

אמש נשא ראש הלשכה המדינית של חמאס חאלד משעל נאום מדמשק, בו תקף את הנהגת הרשות על רקע ההחלטה לדחות את הדיון בדו"ח גולדסטון. לדבריו, הנהגה אמיתית היא הנהגה שמודה בטעויותיה. הוא מתח ביקורת חריפה גם על נשיא ארה"ב ברק אובמה והאשים אותו בהפעלת לחץ על אבו מאזן למשוך את ההצעה לדון בדו"ח גולדסטון במועצת זכויות האדם בז'נבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully