וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטיני חטף והכה נהג מונית ישראלי ונמלט

איילה חננאל

11.10.2009 / 22:57

הפלסטיני שעלה על המונית כנוסע הכריח את הנהג להסיעו לבית חנניא שם הצטרפו אליו חבריו היכו את הנהג ונמלטו עם הרכב. בשבוע האחרון נעצרו מספר פלסטינים עם סכינים ואמצעי לחימה על גופם

רכבו של נהג מונית ישראלי נגנב אמש (ראשון) על ידי פלסטיני. הנהג העלה לרכבו בבית שמש פלסטיני שביקש לנסוע לירושלים. בדרך, איים הפלסטיני על הנהג בסכין והוביל אותו לבית חנניא, שם הצטרפו אליו שלושה פלסטינים נוספים שהכו את הנהג והורידו אותו כשהוא פצוע באורח קל בגשר עוזי נרקיס בירושלים.

נהג המונית דיווח על האירוע למשטרה וזו החלה במרדף אחר המונית. כוחות משטרה ומג"ב שאיתרו את המונית סמוך למחסום קלנדיה, הורו לנהג לעצור. הפלסטיני ירד מהמונית והחל להימלט רגלית לתוך ואדי. הכוחות ירו מספר יריות אזהרה באוויר ופתחו בסריקות.

בשבוע האחרון נתפסו בשטחי הגדה מספר פלסטינים כאשר הם נושאים על גופם סכינים. בשבת עצר צה"ל פלסטיני סמוך למערת המכפלה בחברון, לאחר שבחיפוש על גופו נמצאה סכין. מוקדם יותר באותו יום חשף צה"ל מצבור של עשרה בקבוקי תבערה, מוכנים להשלכה, סמוך לכפר אסירה א-שמלייה שליד שכם. בשבוע שעבר נעצר גם פלסטיני בן 30 בחיפה, בחשד שפרץ לדירות ברחבי העיר. עם מעצרו הציג האיש לשוטרים תעודת זהות ישראלית, אך בבדיקה התברר כי מדובר בתעודה שנגנבה מאחת הדירות אליהן פרץ. בחיפוש על גופו של החשוד נמצאה תעודת זהות מהשטחים, וכן מחשב נייד שנגנב מתושבת העיר כשעתיים לפני המעצר.

  • עוד באותו נושא:
  • גניבת רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully