וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג "פגע וברח" נשלח ל-2.5 שנות מאסר

11.10.2009 / 12:20

אורי שטינהויז הורשע כי לפני כשנה פגע בהולכת רגל בראשל"צ, גרר אותה למרחק 600 מטרים ונמלט מהמקום. ביהמ"ש גזר עליו מאסר וחייב אותו לשלם לנפגעת פיצויים

בית משפט השלום בראשון לציון גזר היום (ראשון) 30 חודשי מאסר בפועל על אורי שטינהויז, שהורשע על פי הודאתו במעורבות בתאונת פגע וברח שאירעה לפני כשנה בראשון לציון. מכתב האישום שהוגש בחודש אפריל האחרון, עולה כי בתחילת חודש נובמבר בשנה שעברה, נסע שטינהויז עם רכבו כשהוא שיכור, סטה לפתע מהדרך, עלה על מדרכה והתנגש בעץ ובהולכת רגל שצעדה במקום. כתוצאה מכך נפצעה הולכת הרגל באורח קשה.

עוד עלה מכתב האישום כי הנהג לא עצר במקום התאונה, אלא המשיך בנסיעה תוך כדי שהוא גורר את הולכת הרגל למרחק של כ-600 מטרים. שם הוא פנה לכיוון אחר, נגד כיוון התנועה, עלה על אי-תנועה בנוי, חצה אותו והחל לנסוע ברחוב לכיוון אחר. בהמשך התקשר הנהג לאדם אחר, סיפר לו שהמשטרה בעקבותיו וביקש שיספק לו אליבי שקרי בכך שיאמר שהיה אצלו בליל התאונה, משעות הערב ועד לשעות הבוקר. כתוצאה מהתאונה, נחבלה הולכת הרגל באופן קשה ונגרמו לה שברים בלסת, שברי ריסוק ושברים בירך, שברים באגן, קרע בגידים ועוד.

פרקליטו של הנאשם, עורך הדין קובי סודרי התמקד בטיעוניו בנסיבותיו הקשות של הנאשם, מגבלות האישיותיים ובחוות הדעת שהוצגה בנטילת האחריות למעשיו, ההפנמה, החרטה הכנה והתייסרותו מעצם הפגיעה הקשה בנפגעת. בנוסף עמד בא כוחו של הנאשם על העובדה כי במהלך התקופה, סיגל לו הנאשם אורחות חיים נורמטיביות, הן במישור האישי והן במישור התעסוקתי. בבואה לגזור את דינו של הנאשם, ציינה השופטת שלומית יעקובוביץ' כי "מילים רבות נכתבו במהלך השנים על חומרתן של העבירות בהן הודה והורשע הנאשם ועל תפקידו של בית המשפט להשתלב במאבק ובהגנה על החברה בדרך של השתת עונשים מרתיעים".

בסופו של דבר החליטה השופטת לגזור על הנאשם 30 חודשי מאסר בפועל ופסלה את רשיון הנהיגה שלו למשך שש שנים מיום שחרורו מהכלא. כמו כן חייבה השופטת את הנאשם לשלם לנפגעת פיצויים על סך 50 אלף שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • פגע וברח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully