וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 נרקומנים התקוטטו, אחד נפל מחלון הדירה

איילה חננאל וקובי מנדל

11.10.2009 / 10:49

קטטה שפרצה בין שלושה נרקומנים בנצרת עילית, גרמה לנפילתו של אחד המעורבים מהדירה בקומה השלישית. הצעיר פונה במצב בינוני לבית החולים והשניים האחרים נעצרו

צעיר בן 22 נפל הבוקר (ראשון) מהקומה השלישית בבניין מגורים בנצרת עילית. מחקירת המשטרה עולה כי הצעיר ביקש להימלט מקטטה שפרצה בדירה וכתוצאה מכך מעד מחלון הדירה. הצעיר פונה במצב בינוני לבית החולים העמק בעפולה. שוטרים שהגיעו למקום עצרו שני חשודים בני 25 ו-30 ומצאו בדירה גם חומר החשוד כסם וכלי עישון. בעלת הדירה עוכבה לחקירה.

מפקד תחנת נצרת עילית, רב פקד ישראל טוביה אמר כי "הדירה בה אירעה הקטטה, הינה דירת נרקומנים המשמשת כתחנה לממכר סמים. אנחנו מעריכים שהאירוע קרה במהלך עסקת סמים שהתרחשה בדירה. תוך כדי ויכוח פרצה קטטה ואחד המעורבים ניסה להימלט מחלון הדירה, אבל נפל למטה. כתוצאה מהנפילה הוא נפגע באורח בינוני".

עוד הוסיף טוביה כי "בדירה עצמה נמצא חומר החשוד כ'סבוטקס'. מדובר בתחליף סם רפואי הדומה לאדולן. ברור לנו שאת החומר הזה הסוחרים היו חייבים להביא מגורם רפואי ולכן אנחנו חוקרים בין היתר מהיכן הגיעו הסמים שנמכרים במחיר של 50 עד 100 שקלים לכדור. בחיפוש שנערך בדירה איתרנו את החומר וכן כלי עישון וגם על גופו של הבחור שנפל נמצאה מנה מאותו הסוג של החומר, שאותו הוא רכש ככל הנראה לפני שפרצה הקטטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully