וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירה למכירה: יד ראשונה משר ביטחון

גיא ליברמן

11.10.2009 / 10:28

הדירה של אהוד ברק במגדלי אקירוב שוב בשוק - תמורת 30 מיליון שקל. לדברי המתווך רפי קלינה המשווק את הדירה, ברק מעוניין לעבור לבית פרטי באיזור גוש דן

שר הביטחון אהוד ברק שוב מנסה למכור את הדירה שלו במגדלי אקירוב בתל אביב. הפעם הוא מבקש 30 מיליון שקל (8 מיליון דולר), כך טוען המתווך רפי קלינה שפועל כיום למכירת הדירה. לדברי קלינה, הוא הראה את הדירה למספר מתעניינים פוטנציאליים בתקופה האחרונה.

כזכור, ברק העמיד את הדירה שלו למכירה לפני תקופת הבחירות וביקש עבורה באותם ימים 40 מיליון שקל. לדברי קלינה, ככל הנראה ברק מעוניין לעבור לבית פרטי באיזור גוש דן.

הדירה של ברק נמצאת בקומה ה-31 בבניין המערבי מבין שלושת מגדלי אקירוב שברחוב פנקס בתל אביב. מדובר בדירה בעלת שטח גדול של 480 מ"ר ובה 5 חדרים, כששטח הסלון גדול ביותר – 250 מ"ר. מהדירה משתקף נוף מרהיב לכיוון הים וכל איזור גוש דן, ולדברי קלינה הושקעו בה סכומי כסף רבים בעיצוב הפנים ועל כן הדרישה למחיר כה גבוה שמגלם שווי של כ-62 אלף שקל למ"ר.

איך נוצר הקשר בינך לבין ברק?

"אני מטפל בהרבה דירות של אנשים מוכרים. ברק פנה אלי"

איך מתאמים ביקורים למתעניינים בדירה?

"זה דורש סינון מאוד רציני שלי בגלל נושא האבטחה. לא כל אחד יכול להגיע לדירה, אבל עד עכשיו כמה אנשים ראו את הדירה ויש כמה מתעניינים פוטנציאליים ברכישתה"

בלשכת ברק סירבו להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully