וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב הצפון: זאב רוזנשטיין שוחרר ממעצר

איילה חננאל

11.10.2009 / 9:44

לאחר שחרורו של עמיר מולנר, נאלצה המשטרה לוותר על דג שמן נוסף בפרשת 'כוכב הצפון', זאב רוזנשטיין. הבוקר הוחלט לא להגיש נגדו כתב אישום מחוסר ראיות

האם מניותיו של עד המדינה בפרשת 'כוכב הצפון' בירידה? כתב אישום לא יוגש נגד זאב רוזנשטיין בפרשה, מחוסר ראיות. רוזנשטיין שוחרר הבוקר (ראשון) ממעצר בהוראת המשטרה, בטרם הובא בפני בית משפט. עם זאת, הוא יוסיף לרצות עונש מאסר בן 12 שנים שנגזר עליו בגין עבירות סמים.

מעצרו של רוזנשטיין התאפשר בעקבות חתימת הסכם עם עד המדינה שנעצר לאחר תפיסתם של 108 ק"ג קוקאין בפנמה. העד, שהביא למעצרם של 27 מראשי משפחות הפשע בישראל, סיפר בעדותו על מעורבות זאב רוזנשטיין בחיסולם של שלושה עבריינים ברצח משולש שאירע בחוף שלדג בטבריה בשנת 2001. ברצח המשולש נורו למוות, שרון מוסאי, בן 31 מתל אביב, דוד בן מרגי, בן 47 מטבריה ורפי ויצמן, בן 40, מבית שאן. השלושה, עבריינים מוכרים, נרצחו לעיני בנות זוגם. שני חשודים, שאחד מהם ביצע את הירי, נמלטו מהמקום.

בשבוע שעבר ספגה המשטרה מהלומה נוספת, כשגם כנגד עבריין בכיר, עמיר מולנר, הוחלט לא להגיש כתבי אישום. מולנר שוחרר בהסכמת המשטרה לאחר שלא נמצאו די ראיות להמלצה להגיש נגדו כתב אישום. יש לציין כי גם מולנר לא ישוחרר לחופשי אלא יפסיק את מעצרו ויחזור לרצות את מאסרו בגין הרשעות קודמות. במשטרה מעריכים כי מתוך 26 החשודים שנעצרו מלבד עד המדינה, יוגשו בסך הכל 18 כתבי אישום בפרשה.

"מעצרו של עמיר מולנר נועד כל כולו ליחסי ציבור לפרשה, אשר כמוה ישנן עשרות בארץ מידי שנה", אמר עורך הדין מוטי כ"ץ, עורך דינו של עמיר מולנר וזאב רוזנשטיין, בתגובה להודעת המשטרה שלא יוגש כתב אישום. "מלכתחילה היה ברור שמולנר אינו מעורב בפרשה ואת זה המשטרה ידעה. מדובר בשימוש פסול ומכוער בכלי המעצר ואני מעריך כי גם זאב רוזנשטיין, אשר מעצרו נועד לשם תקשורת, ישוחרר. זו דרכה ליחצ"ן את הפרשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully