וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ת"א: שתי דירות ב"הירקון 96" תמורת 5.5 מיליון

מאת רנית נחום-הלוי

11.10.2009 / 7:33

בעות הנדל"ן? קרן פייר הודיעה כי מכרה 2 דירות נוספות בפרוייקט במהלך חול המועד: אחת מהדירות, שמשתרעת על 77 מ"ר, נמכרה בכ-3 מיליון שקל. השנייה, ששטחה 62 מ"ר, נמכרה ב-2.5 מיליון ש"ח

שני אנשי עסקים ישראלים רכשו בחול המועד שתי דירות בפרויקט הירקון 96 בתל אביב ב-5.5 מיליון שקל - כך אומרים ביזמית הפרויקט, קרן פייר. דירה אחת, ששטחה 77 מ"ר, נמכרה בכ-3 מיליון שקל. השנייה, שמשתרעת על 62 מ"ר, נמכרה ב-2.5 מיליון שקל.

לדברי מנהל המכירות בפרויקט, עובד זנגי, זו ההשקעה הישראלית הראשונה בפרויקט היוקרה שמקימה הקרן במקום. לדבריו, "יש כיום התעניינות רבה של משקיעים ישראלים בפרויקט היוקרה. זאת, בנוסף למשקיעי חוץ שכבר רכשו דירות יוקרה בפרויקט". כחלק מהתאמת הפרויקט לקהל הישראלי, מתכננת החברה להקטין את הדירות ולהעלות את מספרן מ-24 כיום ל-45.

בחברה אומרים כי בפרויקט נמכרו עד כה 19 דירות - 17 מהן למשקיעים מחו"ל. בתקופה האחרונה הושלמו עסקות למכירת 14 דירות בפרויקט, כולן לתושבי חוץ בהיקף של כ-60 מיליון שקל, במחיר ממוצע של כ-50 אלף שקל למ"ר. החברה גם מציעה בפרויקט פנטהאוז בשטח של כ-800 מ"ר, שעליו היא דורשת יותר מ-100 מיליון שקל.

קרן פייר היא קרן השקעות ישראלית-אמריקאית בבעלות איש העסקים ויזם הנדל"ן שלמה גרופמן והבעלים של בנק ירושלים, זלמן שובל. הקרן רכשה באחרונה 50% מהזכויות בפרויקט הירקון 96 משותפתה לפרויקט זה, חברת האחים שגראווי, תמורת 48 מיליון שקל. הפרויקט מתוכנן על ידי משרד האדריכלים גידי בר אוריין, ואדריכל השימור הוא אמנון בר אור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully