וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח האם: "אני שפוי, הרצח מוצדק"

איילה חננאל

10.10.2009 / 6:26

למרות טענת פרקליטו כי ישנן עדויות כי יובב אלגואטי חולה בסכיזופרניה טען החשוד ברצח אימו כי הרצח היה מתוכנן ומוצדק. מעצרו הוארך בשמונה ימים

אורי לנץ

(צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

במהלך הדיון אמש (שבת) על הארכת מעצרו של החשוד ברצח אימו יובב אלגואטי טען החשוד כי הרצח היה מתוכנן מראש ובוצע עקב התעללות מתמשכת מצד אימו ואחיו. פרקליטו, גיל אנגלמן מטעם הסנגוריה הציבורית, טען לעומת זאת כי יש עדויות כי הוא חולה בסכיזופרניה ואף שוחרר עקב כך משירותו הצבאי וביקש לשלוח את אלגואטי לאבחון פסיכיאטרי. השופט חגי טראסי כתב בהחלטתו: "החשוד פעל על פי תוכנית שהוכנה מראש לרצוח את אחיו ואימו מאחר והם התעתדו לשלוח אותו לאישפוז לפיכך אני מורה על הארכת מעצרו עד ה-18 לחודש לצורך הכנת חוות דעת על מצבו הנפשי". בסוף הדיון אמר אלגואטי לפרקליטו בכעס: "זה לא בסדר מה שאתה אומר, זה לא נכון. אני לא חולה".

יובב אלגואטי, החשוד ברצח אמו ברעננה. אורי לנץ
"החשוד פעל על פי תוכנית שהוכנה מראש לרצוח את אחיו ואימו"/אורי לנץ

אלגואטי, בן ה-26, הודה בחקירתו שתכנן לרצוח את אימו ואחיו מזה זמן מה. פקד יגאל חסדאי ממשטרת כפר סבא סיפר כי מחקירת החשוד עולה כי לשם הרצח אף רכש במיוחד סכין. לדברי חסידאי, "בליל הרצח עצמו דקר את אימו למוות המשיך לבית אחיו אשר הצליח להיאבק בו וחייו נצלו". מעצרו הוארך הערב בשמונה ימים.

חסידאי אמר כי החשוד מסר בחקירתו: "תכננתי לרצוח את אימי ואחי מאחר והתעללו בי ורצו לפגוע בי". לדברי פקד חסידאי בני משפחתו של הצעיר בקשו ככל הנראה להשיג לו סיוע רפואי בו לא היה מעוניין. בנוסף סיפר חסידאי כי בשלב זה החשוד אינו מביע רגשות חרטה ושומר בחקירותיו על קור רוח. כמו כן משתף החשוד פעולה עם חוקריו באופן מלא ואף שחזר את הרצח.

יובב אלגואטי, החשוד ברצח אמו ברעננה. אורי לנץ
"יש עדויות כי הוא חולה בסכיזופרניה"/אורי לנץ

אלגואטי נעצר בחשד שרצח את אמו בדקירות סכין בביתה ברעננה. היא נפצעה באורח אנוש ומתה מפצעיה. לפי החשד, בהמשך הגיע הבן לבית אחיו - ודקר גם אותו. מצבו של האח, בן 38, בינוני. הוא פונה לבית החולים מאיר בכפר סבא. לדברי המשטרה, החשוד בדקירה אמר בחקירתו כי אמו ואחיו ניסו להתנכל אליו. שמה של הנרצחת הוא אריאנה מרגוליס בת 59.

רפ"ק שי אזולאי, מפקד תחנת כפר סבא סיפר לוואלה! חדשות כי השוטרים שהוזעקו למקום מצאו את החשוד ברצח מתהלך ברחוב עם הסכין בידו ובגדיו מגואלים בדם. כאשר הבחין בשוטרים הוא אמר להם ' רצחתי את אימי ואת אחי'".

(עדכון ראשון: 18:41)

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully