וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 פצועים בינוני באירוע דקירה בדירה בנתניה

איילה חננאל ונעמה טלמור

10.10.2009 / 13:19

צוות מד"א שהגיע לדירה מצא שני גברים ואישה פצועים במצב בינוני ושרויים בגילופין. השלושה הועברו לבית החולים לניאדו בנתניה. הרקע למעשה עדיין לא ברור והפצועים לא משתפים פעולה עם החוקרים

מקרה דקירה נוסף בסוף השבוע. שלושה בני אדם נמצאו בצהרים עם פציעות דקירה בדירה בנתניה. צוות מד"א שהגיע למקום, בעקבות קריאה שהתקבלה במוקד, מצא את השלושה כשהם במצב קל עד בינוני והעבירם לבית החולים לניאדו בעיר. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי מדובר בבעל ואשתו וכן בבעל הדירה שנפצעו. הפצועים נמצאים במצב של שכרות ועדיין לא ניתן לתחקר אותם.

מקרה דקירה זה מצטרף למקרי האלימות בסוף השבוע האחרון. אמש נעצר צעיר בן 26 בחשד שרצח את אמו בדקירות סכין בביתה ברעננה. היא נפצעה באורח אנוש ומתה מפצעיה. לפי החשד, בהמשך הגיע הבן לבית אחיו - ודקר גם אותו. מצבו של האח, בן 38, בינוני. הוא פונה לבית החולים מאיר בכפר סבא. לדברי המשטרה, החשוד בדקירה אמר בחקירתו כי אמו ואחיו ניסו להתנכל אליו. שמה של הנרצחת הוא אריאנה מרגוליס בת 59.

מקרה רצח נוסף ארע בסוף השבוע. צעיר בן 22 נרצח מירי על רכבו סמוך לצומת פחורה בנצרת. הצעיר נפצע באורח קשה ופונה לבית החולים האנגלי, אולם שם הדרדר מצבו והוא מת מפצעיו. אדם נוסף שהיה ברכב, צעיר בן 20 נפצע באורח בינוני. הוא הועבר לבית החולים האנגלי בנצרת. מהמשטרה נמסר כי הרקע לאירוע פלילי.

  • עוד באותו נושא:
  • דקירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully