וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 22 נורה למוות בנצרת, הרקע פלילי

קובי מנדל

9.10.2009 / 22:26

צעיר בן 22 נרצח מירי על רכבו סמוך לצומת פחורה בנצרת. אדם נוסף שהיה ברכב, צעיר בן 20 נפצע באורח בינוני. זהו מקרה הרצח הרביעי ביממה האחרונה

רצח רביעי בתוך יממה: צעיר בן 22 נרצח אמש (שישי) מירי על רכבו סמוך לצומת פחורה בנצרת. הצעיר נפצע באורח קשה ופונה לבית החולים האנגלי, אולם שם הדרדר מצבו והוא מת מפצעיו. אדם נוסף שהיה ברכב, צעיר בן 20 נפצע באורח בינוני. הוא הועבר לבית החולים האנגלי בנצרת. מהמשטרה נמסר כי הרקע לאירוע פלילי.

מוקדם יותר אתמול, נעצר צעיר בן 26 בחשד שרצח את אמו בדקירות סכין בביתה ברעננה. היא נפצעה באורח אנוש ומתה מפצעיה. לפי החשד, בהמשך הגיע הבן לבית אחיו - ודקר גם אותו. מצבו של האח, בן 38, קשה. הוא פונה לבית החולים מאיר בכפר סבא. לדברי המשטרה, החשוד בדקירה אמר בחקירתו כי אמו ואחיו ניסו להתנכל אליו. שמה של הנרצחת הוא אריאנה מרגוליס בת 59.

שלשום נדקר למוות צעיר בן 20 במועדון ברחוב כורש בירושלים. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי בתוך המועדון פרץ ויכוח, במהלכו התחילו שתי הצעירות לדחוף אחת את השנייה.חבריהן של השתיים נחלצו לעזרתן ובתוך כך התפתחה קטטה בין המעורבים מחוץ למועדון. במהלך הקטטה נדקר הצעיר ומת לאחר מכן מפצעיו בבית החולים הדסה עין כרם. צעיר נוסף בן 19 שנדקר אף הוא באירוע, הועבר במצב בינוני לבית החולים שערי צדק בעיר.

ביום חמישי נורה למוות הנער אמג'ד שואהנה בן ה-15 מכפר קאסם כאשר יריות נפתחו מנשק אוטומטי לעבר אוטובוס הסעות התלמידים בו נסע. במשטרה חושדים כי הרקע לרצח היה סכסוך בין קבוצות תלמידים יריבות שנסעו בהסעה, כנראה על לבה של נערה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully