וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרצח במשולש - חיסול מתוכנן מראש"

איילה חננאל

9.10.2009 / 14:01

נציג המשטרה טען בהארכת מעצר של החשודים בירי לעבר האוטובוס בכפר קאסם כי "מדובר בפיגוע פלילי בו בוצע ירי על תלמידים כאילו היו ברווזים במטווח". מהירי נהרג נער בן 15

דייב שחר

(צילום: דייב שחר, עריכה: עידן גוראל)

בית משפט השלום בראשון לציון האריך בצהרים (שישי) בעשרה ימים את מעצרו של החשוד המרכזי בן ה-21 בביצוע הירי שהוביל אתמול במשולש למותו של הנער בן ה-15 עמג'ד שהוואנה מכפר קאסם. בנוסף, האריך בית המשפט בשישה ימים את מעצרם של שלושה מהנערים החשודים בירי. שני נערים נוספים שוחררו למעצר בית.

במהלך הדיון במעצרם של החשודים בירי, טען נציג המשטרה, כי "מדובר בירי שבוצע ללא הבחנה במטרה להרוג. מדובר בפיגוע פלילי בו בוצע ירי על תלמידים שחזרו מבית הספר כאילו היו ברווזים במטווח. לחשודים היה חישוב זמנים מתוכנן שלא היה מבייש יחידת חיסול". המשטרה מבקשת להאריך ב-15 יום את מעצרם של שלושת הקטינים הנוספים ולשחרר למאסר בית בן חודש שני קטינים נוספים. כל העצורים הקטינים הם תלמידי בית הספר עמל בטייבה בו למד גם ההרוג.

אתמול עלה החשד כי ויכוח על ליבה של נערה, הוא זה שהוביל לירי, אולם עם התקדמות החקירה נבדק החשד כי גם משחקי כבוד והתקוטטויות מתמשכות בין הנערים המעורבים, קשורים לאירוע.

האירוע החל אתמול בסביבות השעה 15:00, כאשר יריות נפתחו מנשק אוטומטי לעבר אוטובוס הסעות האוסף תלמידים מבתי הספר בסביבה. היריות נורו על ידי מספר נערים שנמלטו מהמקום.

ראש עיריית כפר קאסם, נאדר צרצור, מסר אתמול לוואלה! חדשות, כי בוצע ירי אוטומטי לעבר אוטובוס הסעות של תלמידים שהיה בדרך בחזרה מטייבה לכפר קאסם. לדבריו, הירי בוצע בכניסה לכפר קאסם, מצד היישוב כפר ברא. "קשה להעריך מהו הרקע לאירוע", אמר. "הספקולציות הן רבות ומגוונות. חלק אומר שהירי בוצע בגלל ריב בין ילדים, חלק אומר בגלל דבר אחר. אני לא פוסל שום כיוון חקירה - הן פלילי ואפילו סיכוי קלוש לאומני".

עדכון ראשון: 9:50

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully