וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרקע לרצח בי-ם: עימות בין שתי צעירות

נרי ג'ונסון ואיילה חננאל

9.10.2009 / 9:00

משטרת ירושלים עצרה שני חשודים במעורבות ברצח שאירע במועדון בעיר. מהחקירה עולה כי ויכוח בין שתי צעירות הוביל למותו של צעיר בן 20 ולפציעתו של צעיר בן 19

במשטרת ירושלים חושדים כי עימות בין שתי צעירות, הוא זה שהוביל לרצח שאירע הלילה (שישי) במועדון ברחוב כורש בירושלים. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי בתוך המועדון פרץ ויכוח, במהלכו התחילו שתי הצעירות לדחוף אחת את השנייה.

חבריהן של השתיים נחלצו לעזרתן ובתוך כך התפתחה קטטה בין המעורבים מחוץ למועדון. במהלך הקטטה נדקר צעיר בן 20 ומת לאחר מכן מפצעיו בבית החולים הדסה עין כרם. צעיר נוסף בן 19 שנדקר אף הוא באירוע, הועבר במצב בינוני לבית החולים שערי צדק בעיר.

החשודים בביצוע הרצח נמלטו מהמקום ולאחר שהמשטרה הקימה מחסומים, נעצרו שניים מהמעורבים במעלה אדומים. חקירתם של השניים נמשכת ובמשטרה מציינים כי צפויים מעצרים נוספים. המשטרה תבקש להאריך במהלך היום את מעצרם של שני החשודים בבית משפט השלום בירושלים.

בתוך כך, נדקר הלילה צעיר בן 19 מעוספיה במהלך נסיון שוד. מצבו קל, המשטרה פתחה בסריקות לאיתור הדוקר.

אתמול נורה למוות הנער אמג'ד שואהנה בן ה-15 מכפר קאסם כאשר יריות נפתחו מנשק אוטומטי לעבר אוטובוס הסעות התלמידים בו נסע. במשטרה חושדים כי הרקע לרצח היה סכסוך בין קבוצות תלמידים יריבות שנסעו בהסעה, כנראה על לבה של נערה.

עדכון ראשון: 4:58

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully