וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועם שליט: "לא רואה אור בקצה המנהרה"

אביו של החייל החטוף הגיע לפריז לפגישה עם הנשיא סרקוזי וניסה לצנן את ההתלהבות משחרור הקלטת של בנו. לדבריו, "זה היה צעד בכיוון הנכון, אבל אין שום פריצת דרך"

רויטרס

נועם שליט, אביו של החייל החטוף גלעד שליט, אמר היום (חמישי) כי אינו רואה סיכוי שבנו ישוחרר בזמן הקרוב, למרות עסקת הקלטת שהתרחשה בשבוע שעבר. "התרגשנו מאוד לראות אותו לאחר תקופה כל כך ארוכה שלא קיבלנו אפילו תמונה ממנו", אמר שליט במהלך ביקור בפריז בו הוא מנסה לגייס את צרפת למאבק לשחרור בנו, שבבעלותו גם אזרחות צרפתית. "מצד שני, אנחנו מאוד מודאגים ולא רואים אור בקצה המנהרה", הבהיר שליט לפני שנכנס לפגישה עם נשיא צרפת ניקולא סרקוזי.

"שחרור הקלטת היה צעד בכיוון הנכון, אבל זה לא אומר שיש עסקה קרובה לחילופי אסירים. אין שום פריצת דרך", אמר שליט שתיאר את החלטת חמאס להעביר קלטת מבנו כ"סימן שהם נמצאים תחת לחץ והם רוצים להזיז את הדברים קדימה". שליט שלח עקיצה לכיוונו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, כשאמר כי הוא כל הזמן "דיבר על כך שהוא מנסה לעשות הכל ושלא עובר יום שהוא לא מדבר על הנושא, אבל בסופו של יום הוא לא השיג כלום".

עם כניסתו לפגישה עם סרקוזי הביע שליט תקווה כי מעורבותו של נשיא צרפת תביא לפריצת דרך. "תמיד חשבנו שלצרפת יש תפקיד חשוב בתהליך כיוון שהיא שחקן חשוב במזרח התיכון. אפילו היום, למרות שהצוות הגרמני נמצא בחזית, לצרפת יש סיכוי להשיג עסקה", אמר שליט, שהוסיף כי "צרפת יכולה לפעול בכמה מסלולים, והמסלול פריז-דמשק הוא אחד מהם".

בכיר חמאס מוחמד א-זהאר רמז בראיון לפני ימים ספורים כי שיחרור גלעד שליט הוא "עניין של שבועות, או חודשים ספורים", אולם נועם שליט הביע ספק ואמר כי "עד שנראה פריצת דרך אמיתית לא נוכל להתעודד. אנחנו חייבים להמשיך במאבקנו ולא לתת לעצמנו להיות מולכים שולל על ידי כל מיני הצהרות בתקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully