וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרקע לירי במשולש: ויכוח על לבה של נערה

איילה חננאל, נעמה טלמור וניר יהב

8.10.2009 / 20:13

המשטרה עיכבה לחקירה שלושה נערים בחשד למעורבות בירי שבוצע לעבר רכב ההסעות בשרון. ההערכה היא כי ויכוח על רקע רומנטי הביא למותו של עמג'ד שהוואנה בן 15 מכפר קאסם

תאגיד כאן

(הערוץ הראשון)

במשטרה חושדים כי הרקע למותו של הנער עמג'ד שהוואנה בן ה-15 מכפר קאסם שנורה היום (חמישי) למוות, היה סכסוך על לבה של נערה. בשעות הערב עיכבה המשטרה לחקירה חמישה נערים בני 15 מג'לג'וליה שמעורבים לפי החשד בירי שהביא למותו של שהוואנה. השלושה חשודים בכך שהיו מעורבים בסכסוך אשר הוביל למארב המתוכנן על האוטובוס שאליו בוצע הירי.

מהירי שבוצע לעבר אוטובוס ההסעות שבו מצא שהוואנה את מותו, נפגעו שני צעירים נוספים. צוות מגן דוד אדום שהגיע לזירת הירי פינה את אחד מהם במצב בינוני לבית החולים בילינסון בפתח תקווה ונער נוסף שנפצע באירוע באורח קל טופל במקום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

האירוע החל בסביבות השעה 15:00, כאשר יריות נפתחו מנשק אוטומטי לעבר אוטובוס הסעות האוסף תלמידים מבתי הספר בסביבה. היריות נורו על ידי מספר נערים שנמלטו מהמקום.

סנ"צ ירון קלדס אמר לוואלה! חדשות כי מחקירה ראשונית עולה, כי הרקע לירי הוא סכסוך בין קבוצות תלמידים שנסעו בהסעה שהתחיל לפני מספר ימים, אך עדיין לא ברור מה הרקע לסכסוך או האם הנערים שנפגעו קשורים ישירות אליו. החקירה הועברה לימ"ר מרכז. כוחות משטרה גדולים נמצאים בזירת האירוע ופתחו בסריקות נרחבות באזור: "על פניו נראה שהמטרה הייתה לפגוע ובכמה שיותר אנשים מקרב היושבים באוטובוס", אמר.

ראש עיריית כפר קאסם, נאדר צרצור, מסר לוואלה! חדשות, כי בוצע ירי אוטומטי לעבר אוטובוס הסעות של תלמידים שהיה בדרך בחזרה מטייבה לכפר קאסם. לדבריו, הירי בוצע בכניסה לכפר קאסם, מצד היישוב כפר ברא. "קשה להעריך מהו הרקע לאירוע", אמר. "הספקולציות הן רבות ומגוונות. חלק אומר שהירי בוצע בגלל ריב בין ילדים, חלק אומר בגלל דבר אחר. אני לא פוסל שום כיוון חקירה - הן פלילי ואפילו סיכוי קלוש לאומני".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ירי לעבר אוטובוס במשולש. באדיבות אתר Panet.co.il,
ירי לעבר אוטובוס במשולש/באדיבות אתר Panet.co.il

צרצור אמר עוד כי הוא מכיר את הילד שנהרג ואת הילד השני שנפצע. "אני מכיר את כולם בכפר קאסם, כל נפש בעיר", סיפר. "הם ילדים נורמליים ורגילים, שהלכו לטייבה ללמוד מקצוע וחזרו עם ילד הרוג. האווירה בכפר קאסם קודרת, כולם בשוק, כולם באבל, הילדים בשוק וצריך לטפל בהם. כעת אנחנו מנסים לארגן את השורות ולהתאושש".

(עדכון ראשון: 16:02)

  • עוד באותו נושא:
  • טייבה
  • ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully