וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במה בדיוק הודה הפיליפיני החשוד באונס?

איילה חננאל

8.10.2009 / 17:20

פרקליטו של גבריאל רודריגז, העובד הזר החשוד באונס של קשיש בן 80, טוען כי מרשו לא הבין את השאלות של חוקרי המשטרה. הסיבה: הוא לא דובר עברית

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

בית משפט השלום בתל אביב האריך בצהריים (חמישי) בארבעה ימים את מעצרו של גבריאל רודריגז, עובד פיליפיני בן 35, שנעצר בחשד לביצוע מעשה סדום בקשיש בן 80. בתו של הקשיש, התלוננה במשטרת גבעתיים כי העובד הפיליפיני שמטפל באביה זה מספר שנים, החל לבצע לפני מספר חודשים באביה מעשה סדום בכוח.

הבת הבחינה בהתנהגות חשודה של אביה מזה זמן מה, שכללה אי רצון להישאר לבד עם המטפל ושאלה אותו לפשר התנהגותו. אביה סיפר לה את מה שאירע, והסביר לבתו כי לא סיפר על המקרים לפני כן מאחר שהתבייש.

פרקליטו של רודריגז, עורך הדין גיא ברנד, ביקש מבית המשפט בדיון על הארכת המעצר למנוע את פרסום פרטיו של החשוד, אולם השופט עידו דרויאן קבע כי "פרסום שמו של החשוד אינו עלול לפגוע בחקירה על פי דין". הפרקליט ביקש מבית המשפט לשחרר את החשוד למעצר בית, אולם השופט החליט כאמור להאריך את מעצרו של רודריגז בארבעה ימים.

לפני החלטת השופט אמר עורך דין ברנד כי "הבנתו של החשוד את השפה העברית היא בסיסית ביותר, בטח שהוא לא מבין משיחתי איתו את חומרת ההאשמות שהוא הואשם בהן. החשוד כופר בחשדות שהועלו נגדו ולבטח שלא הבין את שאלותיהם של החוקרים אם הם חשו צורך להשתמש גם באנגלית וגם בעברית. לא ייתכן שישאלו פיליפיני שנמצא פה קצת מעבר לחמש שנים שאלות כה מסובכות בהאשמה כה חמורה בשפה העברית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully