וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה חיפשו משפחות הפשע במפעל למחזור אשפה?

איילה חננאל

8.10.2009 / 17:49

"חיילים" במשפחות הפשע קראג'ה ואבוטבול נעצרו בחשד שניסו לסחוט בעל מפעל סמוך למושב בני ציון, בדרישה שיעביר לידיהם מחצית מהעסק

חיילים בכירים במשפחות הפשע קראג'ה ואבוטבול נעצרו היום (חמישי) בחשד שניסו לסחוט באיומים בעל מפעל למחזור אשפה, הנמצא סמוך למושב בני ציון. מחקירת מחלק התשאול במשטרת כפר סבא עולה, כי החשודים תכננו להשתלט על המפעל למחזור. כחלק ממסכת האיומים שהפעילו על בעל העסק כדי שיעביר לידיהם חצי מהבעלות על המפעל, לקחו ממנו החשודים בכוח רכב יוקרה, אופנוע ים ומחשב.

קצין המודיעין של תחנת כפר סבא, פקד ניסן בן ארויה, אמר כי "החשודים, שהינם עבריינים בכירים המוכרים למשטרה היטב,חברים בארגוני הפשע של משפחת קראג'ה ואבוטבול, ניסו להשתלט על בית העסק למחזור אשפה ודרשו מבעליו כי יכניס אותם כשותפים במפעל, באמצעות איומים והפעלת אלימות וכוח".

"החשודים הגיעו אל בעל המפעל בחבורה של שמונה אנשים, חובשי קסקטים ומחזיקים בידיים מה שנראה ככלי נשק שונים כגון אלות וסכינים, ותחת איומים והפעלת כוח לקחו מבעל המפעל מהעסק מחשב ורכב אליו היה מחובר אופנוע ים שבבעלותו, כל זאת תחת האיום כי אם הוא לא רוצה שיגיעו אליו בשנית, עליו לפגוש אותם ביום למחרת אצל רואה חשבון ושם להעביר לידיהם 50% מהבעלות על העסק שלו", סיפר בן ארויה. בשלב זה נכנסה משטרת כפר סבא לתמונה ולאחר חקירה מאומצת עצרו את החשודים, אשר יובאו בהמשך להארכת מעצר בבית משפט השלום כפר סבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully