וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

8.10.2009 / 11:15

וודי אלן חוזר לקלאסיקה של עצמו, ורנר הרצוג מנפק גרסה משלו לקלאסיקה של אבל פררה, ונורה אפרון עם שתי נשים שהפכו לקלאסיקה בעולם הבישול. הסרטים החדשים שעולים הערב על המסך הגדול

מה שעובד

בוריס (לארי דויד) הוא מיזנתרופ נרגן שחי כל חייו בניו יורק. מלודי (אבן רייצ'ל ווד) היא נערה צעירה ונאיבית שברחה מביתה בדרום ארצות-הברית. היא מוצאת מקלט בדירתו של בוריס, שקופץ מצדו על ההזדמנות לעצב את אישיותה בדמותו. אלא שהכל מסתבך כשהוריה השמרנים של מלודי (פטרישיה קלארקסון ואד בגלי ג'וניור) מגיעים כדי להציל אותה. וודי אלן חוזר לקלאסיקה של עצמו ומנפק מערבולת רומנטית מלאת סיבוכים והפתעות.

במאי: וודי אלן. שחקנים : לארי דיוויד, אבן רייצ'ל ווד, פטרישיה קלארקסון, אד בנגלי ג'וניור (92 דקות)

פקד מושחת

ורנר הרצוג לקח את סרטו הקלאסי של אבל פררה מ-1992, שמר את השם, החליף את הארווי קייטל בניקולס קייג', העביר את העלילה מניו יורק של סוף שנות ה-80 לניו אורלינס של שנות ה-2000, והוסיף לא מעט מלודרמה.

קייג' מגלם את טרנס דונהיו, שוטר מצטיין שנפצע בגבו כשסיכן את חייו במהלך סופת קטרינה. הפציעה הולכת ומחמירה ודונהיו מתמכר למשככי כאבים, מתקשה לשמור על קור רוח ולא חושב פעמיים כשמציעים לו שוחד או הטבות מיניות. הוא מסתבך במיוחד כאשר חקירת מקרה רצח מובילה אותו לסוחר סמים אכזרי במיוחד שכבר מזה זמן מה שם עליו עין.

במאי : ורנר הרצוג. שחקנים : ניקולס קייג', אווה מנדס, ואל קילמר (93 דקות)

ג'ולי וג'וליה

נורה אפרון מביאה את סיפור חייהן האמיתי של שתיים מהנשים המשפיעות ביותר על עולם הקולינריה של ימינו - על אף שהן עצמן מעולם לא נפגשו במציאות.

ג'וליה צ'יילד (מריל סטריפ) בילתה קרוב לעשור בצרפת של שנות הארבעים כשהיא לומדת להרכיב ולהכין את המנות המסובכות ביותר שיש למטבח הצרפתי להציע. בתום שנות החונכות, היא פרסמה ספר מתכונים המאגד בתוכו את המנות המוצלחות ביותר שלה - ספר שהפך לקלסיקה. חמישים שנה מאוחר יותר, ג'ולי פאוול (איימי אדמס) מוצאה את ספר הבישול המאתגר של ג'וליה והחליטה לפתוח בלוג בו תתעד כל יום ניסיון לשחזר מתכון אחר. מה שמתחיל כסיוט הפך בהדרגה לדרך חיים, וביסס את ג'ולי כבלוגרית הקולינריה החשובה ביותר של שנות האלפיים.

במאי/ת : נורה אפרון. שחקנים : מריל סטריפ, איימי אדאמס, סטנלי טוצ'י (123 דקות)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully