וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס למיטשל: "זמן לביזנס, יש לחדש המו"מ"

פנחס וולף

8.10.2009 / 11:42

נשיא המדינה והשליח למזה"ת נועדו היום בירושלים. לפני הפגישה אמר מיטשל כי יש לחדש בקרוב את המו"מ. פרס: "השהייה לא תביא תועלת אלא רק סכנות"

רויטרס

(צילום: רויטרס, גדעון צנטנר, עריכת וידאו: ענת ברק)

ג'ורג' מיטשל, השליח האמריקאי המיוחד למזרח התיכון, הגיע אמש (רביעי) לביקור בישראל. לפני פגישה עם נשיא המדינה שמעון פרס, אמר כי הוא רוצה שהתהליך המדיני יחודש בקרוב.

"אנחנו הולכים להמשיך במאמצים שלנו להשיג בהקדם את ההתחלה המחודשת של המשא ומתן בין הישראלים לפלסטינים", אמר מיטשל בפתח הפגישה. זה יהיה "צעד חיוני" לקראת השגת "שלום מקיף" באזור בין ישראל לשכנותיה, כולל סוריה ולבנון, הוסיף מיטשל.

פרס אמר בפתח הפגישה כי "הציפיות נעשות גבוהות יותר והזמן קצר. השהייה לא תביא תועלת אלא רק סכנות. יש מספר אלמנטים שמנסים להרוג את הסיכוי לשלום. אנו חייבים לדבוק בדרכו המדינית של הנשיא אובמה. הביקור שלך נעשה בעיתוי חשוב, אנו חייבים לדבר ביזנס. ננסה לעשות כמיטב יכולתנו כדי לראות כיצד להתגבר על הפערים בין הצדדים".

נוסף על פרס, ייפגש מיטשל עם שר הביטחון ושר החוץ במטרה להאיץ את המשא ומתן המדיני בין ישראל לפלסטינים. כמו כן, מיטשל צפוי להיפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו מחר. בסוף השבוע הוא צפוי להיפגש את יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully